Gå til innhold

For brede dekk?

Deprimera

Anbefalte innlegg

Kan hende du har for mye inpress på felga dine..

Har du mye klaring ut mot hjulbuen da? Kanskje spacere hadde vært løsningen for deg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter nok litt med og skaffe dem på ein vanlig jernvarehandel...

Du får nok høre innom der du kjøpte spacere for eks.. Muligt dei kan

fikse opp noen lengre for deg..!

(NB! Vist du har lukket muttre til vinterhjula, så kan det meget godt hende du

er nødt til og skifte over til orginal bolta på vinterstid.. eventuellt kjøpe muttre

som er åpne..) ;)

Eller bare kjøre med spacerene på vinteren og..!! (slå meg sjøl i hodet)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei d, har kommet fram til at jeg skal selge både dekk og felg. Så hvis noen er interresert så har jeg et sett med 17" fondmetal felger og 215/40 17 dekk til salgs

eg prøvde 16 x 9" felg i går... med 245 brede dekk bak.. inden problem innover... men må valse kansten for at de skal kunne brukes... var foresten heftig!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nye dekk da vel. Kjørte med 205/40-17 med 45 inpress på min Primera. Det kunne ha subbe bak, men jeg spaca den ut 3 mm. da var det 3 mm klaring mellom dekket å demper skåla..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider