Martin H Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei, driver nå å trekker min første kasse, og jeg må innrømme at jeg ikke synes det ser så veldig pent ut, så det jeg lurte på er. Hvordan trekker man en kasse slik at det blir veldig pent? Går det ant å trekke platene før man skrur dem sammen? Og hvordan får man kassen tett da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei, driver nå å trekker min første kasse, og jeg må innrømme at jeg ikke synes det ser så veldig pent ut, så det jeg lurte på er. Hvordan trekker man en kasse slik at det blir veldig pent? Går det ant å trekke platene før man skrur dem sammen? Og hvordan får man kassen tett da? Vel, du kan prøve å trekke platene før de skrues sammen, men da bør du være veldig nøye på at skruene kommer på rette linjer, dersom du ikke skal gjemme de vekk med små stoffbiter eller noe...vet egentlig ikke helt hvordan det gjøres, har kun trekt en kasse innvendig med stoff. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Om du trekker platene før du skrur sammen kassa ender du opp med at skøytene visest ganske godt. Det beste er å trekke kassa etter at den er montert sammen. Du kan tørr trene ved å trekke filten over kassa og legge til kantene skikkelig. Så kan du bruke spraylim når du føler deg trygg på hvordan du skal legge filten. PS: Om du trekker på filten uten spraylim og får strekt den skikkelig og strammet så vil filten forme seg etter kassa vist du lar den stå noen dager. På denne måten blir det enda enklere å trekke filten når du skal feste den skikkelig. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Det er jo også VELDIG lurt å dobbeltskjære skjøtene. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei, Du finner mine og flere andres tips her påbilforumet Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Se her! Det er ganske enkelt å få tilnærmet usynlige skjøter om det gjøres slik. Skarp kniv er alfa og omega! Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg