Hot Rod Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kjøpe brukt manuell T56 gearkasse på Ebay? Ca 10.000kr alt inkl. Evt av en Corvette-hugger i USA? Ca 12000kr alt inkl. Er selvsagt umulig å svare på, men. Tenkte jeg skulle lufte det likevel... Eller å kjøpe fra en i Norge for 17000kr? Har et trangt budsjett som jeg vil få mest mulig ut av. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kjøpe brukt manuell T56 gearkasse på Ebay? Ca 10.000kr alt inkl.Evt av en Corvette-hugger i USA? Ca 12000kr alt inkl. Er selvsagt umulig å svare på, men. Tenkte jeg skulle lufte det likevel... Eller å kjøpe fra en i Norge for 17000kr? Har et trangt budsjett som jeg vil få mest mulig ut av. Bare pass på at du får en komplett kasse med ALT (kasse, joke, svinghjul, clutch etc) til LT1 dvs 97 og eldre camaro eller 96 og eldre Corevtte. Frakt norge 1500,- og mva 2500,- og fortollongsgebyr 300,- så er du fort oppe i 17.000,- Kan bli mye arbe lite spart. T56 til min LS1 kom på 12k ferdig inn med frakt sammen med andre deler. Bare husk at LT1 og LS1 har forskjellig clutchus, svinhjul, clutch etc. Lykke til Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Bare pass på at du får en komplett kasse med ALT (kasse, joke, svinghjul, clutch etc) til LT1 dvs 97 og eldre camaro eller 96 og eldre Corevtte. Frakt norge 1500,- og mva 2500,- og fortollongsgebyr 300,- så er du fort oppe i 17.000,- Kan bli mye arbe lite spart. T56 til min LS1 kom på 12k ferdig inn med frakt sammen med andre deler. Bare husk at LT1 og LS1 har forskjellig clutchus, svinhjul, clutch etc. Lykke til Era Det går to parallelle auksjoner på Ebay akkurat nå. Den ene selger et clutch hus m/gaffel og pedaler m/ hydraulisk opplegg hentet fra en 82-92 Camaro/firebird. T56 kassa som selges er fra en 93 mod Z28. Skulle ikke dette passe sammen? Kassa som Corvettehuggeren tilbyr (den til 1200$) vet jeg ikke årsmodellen på ennå. Har mailet om blant annet det, men ikke fått svar sålangt. Den norske gearkassa er det Techline på Harestua som selger. Vet ikke årsmodell, men fikk opplyst at den skal passe "alle årsmodeller" men at jeg må ha sps svinghjul før 86. "Komplett inkludert alt jeg trenger" blir det sagt. Om det inkluderer clutch hus vet jeg ikke. Har mailet og spurt uten å få svar ennå. Det clutch huset med hydraulisk opplegg på Ebay kunne vel vært kurant å kjøpe uansett, dersom prisen ikke blir håpløs. Det passer vel til det meste av 350 V-åttere frem til 1993 eller deromkring? Det står foreløpig i 75$ Er uansett svært takknemlig for inputs her. Dette er ny upløyd mark for meg! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Sist jeg bestilte gearkasse fra California kom frakten med båt til Oslo på ca 3000.Mulig gearkasse firmaet ikke gadd å sjekke så mye priser. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jetcarrier har begynt med sjøfrakt. 1500kr for de første 500 kg. Her er auksjonene jeg snakket om i forrige innlegg: Clutch hus + div: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...TRK%3AMEWA%3AIT Gearkasse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...TRK%3AMEWA%3AIT Passer disse to sammen? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg