LilleGud Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Noen som vet hvor jeg finner en sånn ?? disse er meget geniale da du slipper å instalere noe på pc. spes praktisk på jobb, skole ol. Når jeg spilte planetarion så var det en online bygget inn der. kansje dette hadde vært noe å ha her på forumet ? en som direkte kobler opp mot #bilforumet.net når du logger deg på. ? men uansett. hvor finner jeg en sånn irc klient ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 http://www.mirc.no Var en der før hvertfall. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Den funker ikke på jobben min... Kommer vel ikke gjennom brannmuren.... Jobber i DnB... Noen som har noen tips... Får ikke brukt noen programmer som ikke er på systemet fra før.. Får ikke engang lov til å bruke privat mail, som Hotmail o.l..... bra kjedelig.... :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by borabora Den funker ikke på jobben min... Kommer vel ikke gjennom brannmuren.... Jobber i DnB... Noen som har noen tips... Får ikke brukt noen programmer som ikke er på systemet fra før.. Får ikke engang lov til å bruke privat mail, som Hotmail o.l..... bra kjedelig.... :( Telnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by Ascona Telnet? Hæ? Forklar litt nærmere. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 chat.rt.ru er en online klient Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Jepp, http://chat.rt.ru/ er fin siden den kan kobles opp mot EF-Net! Men det kan kun være to stk koblet på av gangen, slik at hvis to kollegaer av deg på jobben vet om den samme siden så kommer ikke du inn... Det er kjipern for de som sitter i en bedrift med mange datamaskiner. Jeg jobber med å lage min egen irc.cgi klient, som kan kobles opp mot alle servere og ha alle kommandoer tilgjengelige. Den skal jeg kose meg med på jobben når jeg blir ferdig med den i allefall :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Closing Link chat.rt.ru (Too many host connections (local)) Så når jeg får denne så betyr det at det er andre her... Hmm... må komme tidlig på jobb da....:rolleyes: eller så får jeg denne... Disconnected from IRC Noen som har noen andre.....? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by borabora Closing Link chat.rt.ru (Too many host connections (local)) Så når jeg får denne så betyr det at det er andre her... Hmm... må komme tidlig på jobb da....:rolleyes: eller så får jeg denne... Disconnected from IRC Noen som har noen andre.....? Ja når du får den meldingen der sitter det flere på jobben din og synder. ;) Jeg har orøvd å finne flere sider som bruker irc.cgi, og de jeg kommer virker aldri, eller så bruker de ikke EF-Net serveren. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Sånt er vi helt imot..... :D Komme tidlig i morgen da og se om det funker. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by borabora Den funker ikke på jobben min... Kommer vel ikke gjennom brannmuren.... Jobber i DnB... Noen som har noen tips... Får ikke brukt noen programmer som ikke er på systemet fra før.. Får ikke engang lov til å bruke privat mail, som Hotmail o.l..... bra kjedelig.... :( Antar dem har sperret en del porter på jobben din. Men, noen har dem vel åpen. Som port 80 (http) og 8080 (https). Det finnes irc servere som du kan benytte via port 8080. skriv- /server irc.flamed.net:8080 /server irc.secsup.org:8080 husker kun på de to i farta.. kan fungere da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg