farlig Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei! Jeg misstenker at bilen min har for lavt bensintrykk, for jeg har fått en nykking når jeg gir full gass på høyt gir, og den klarer ikke å passere 4500 omdr. Hvordan kan jeg måle bensintrykket så enkelt som mulig? Vil bensintrykket være for lavt hvis forpumpen er dårlig/ødelagt? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Åssen motor har du a? regner med at du har elektrisk innsprut, du setter på et manometer mellom slangen fra pumpa og røret til dysene vis du har B230F. reis på tess å kjøp koblinger og manometer.. Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 jeg finner bare manometer for måling av trykkluft jeg. Kan jeg bruke et slikt manometer, eller må jeg ha et for måling av væske? Har en b230ft motor. Kan se for meg et t-ledd (som man bruker ved tilkopling av oljetrykksgiver) skrudd inn i bensinrøret ved dysene, med bensinslangen i den ene enden og et manometer i den andre enden... Var det slik du tenkte? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Ja du kan bruke ett til luft og, de funker på samme måte!!! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg