Gå til innhold

Plastikk !

LilleGud

Anbefalte innlegg

Originally posted by [kj]

vurdere ms design fornt og carcept sideskjørt jeg... pluss øyelokk... bestilte du øyelokk av han som håndlager dem i tyskland eller??? hvor mye betalte du for d da..:??

kjøpte dem av Koshi ja !

de kom på ca 1100,- :eek: ink mva og toll skit og greier og greier

Sitter og tenker på en MS front leppe jeg også ja. den fra FP exclusive ser ikke ut til å komme !! *banne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg har sjekket litt ut, og du får ms design for 2500 svenske... så jeg skal til sverige og handle... ;) hehe blir ca 2000 norske... få en eller annen svenske til og lakke den :P hehe.

hmmm.. mener og ha lest ett sted at nissan har en front som ligner på den FP exlusive.. det er den m RS look ikke sant.. ?? orginal nissan fanger jeg prater om... se her : http://home.arcor.de/nxtuning/html/front.html

hehe har noen linker på lager ja;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe jeg har sjekket litt ut, og du får ms design for 2500 svenske... så jeg skal til sverige og handle... ;) hehe blir ca 2000 norske... få en eller annen svenske til og lakke den :P hehe.

hmmm.. mener og ha lest ett sted at nissan har en front som ligner på den FP exlusive.. det er den m RS look ikke sant.. ?? orginal nissan fanger jeg prater om... se her : http://home.arcor.de/nxtuning/html/front.html

hehe har noen linker på lager ja;)

FP-exclusiv kan suge møkk !! :mad: de tar ikke telefonen eller svarer på mail.

helvete..

Den ms fronten er ikke spes dyr i norge heller ! ta kontakt med AST preformance i bergen ! der bestilte jeg vingen min fra.

Meget god kundebehandling og rask levering (3uker ca)

linker ja. men de har jeg hjemme. skal paste de ettervært jeg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by lany

dette blir bra lillegud, hvordan går det egentlig med fronten, sist jeg snakka med deg hadde du problener med forsendelsen, hadde du ikke????? hva skal du egentlig gjøre med motoren???

For og Quote meg selv på den delen med fronten:

FP-exclusiv kan suge møkk !! de tar ikke telefonen eller svarer på mail :mad:

Motoren skal jeg vel begyne og snekre på så fort arbeidslysta tar meg ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så deg forresten i strømmen her om dagen lillegud.. .tenkte det ikke var noen vits og hilse, for du vet ikke hvem jeg er for d... hehe

jeg og en kompiss kjørte en bmw e36 318, m m3 styling... hehe... var en grom EVO på shell ja!! hehe...

hva skal du gjøre med motoren din da??? bytte motor, eller?? du har 90 hk du..?? assa "gasser"`?

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider