fluid85 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 En kamerat av meg hadde en liten ulykke her om dagen. Han lånte min bil og klarte å rygge på en forholdsvis ny Passat. Jeg vil tippe det var en 2002 modell. Ettersom skadene var minimale tenkte vi det ikke var nødvendig å ta dette på forsikkeringa. Han vi rygget på var på verksted å hørte hvor mye reparasjonen ville koste og ringte oss. Jeg syntes prisen var urimelig høy og lurer på om noen av dere vet hvor mye en ny fanger til denne bilen koster, og hvor mye merkeverksted vil ta for å lakkere den og sette den på. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 hallais.. ta en titt her: http://www.kaross.no/ her har dem karosseri deler til en del bilmodeller. Jeg vil ikke uttale meg så mye uten å se skaden eller vite pris. Men jeg kan si såpass at merkeverksteder koster inni hælvette mye ved bilskader. Merkeverkstedene bruker jo det dyreste av utstyr og har de høyeste timeprisene. Og de kjenner bilene sine veldig godt så de finner gjerne alt som har fått en smell. Alltid noe som har bøyd seg eller no dritt. Det koster flesk. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg