Gå til innhold

Uhell i maskinvask på Shell strømmen - og dårlig service.

Ranger emnet

Zamot

Anbefalte innlegg

En liten historie om en vaskehall og service på Shell strømmen.

Har hatt god erfaring med vaskeautomaten på strømmen. Tenkte derfor å vaske bilen i påsken. Klokken var ca 0015. Normalt inspiserer jeg bilen etter vask, men nå kjørte jeg rett hjem. Der oppdaget jeg at lykteglasset til den ene baklykten manglet. (Det var der før vask). Nå er det uoriginale lykter, men uansett så bør ikke det skje. Kjørte tilbake til Shell og forklarte at glasset måtte ha falt av under vask, eller i det minste blitt løsnet og så falt av på vei hjem. Kikket i vaskehallen og fant ikke noe glass. Han som var på jobb da, sa jeg skulle komme tilbake dagen etter for å ta saken videre. Normal prosedyre var å se gjennom videoen for å se om skaden skjedde i vaskehallen, og så fylle ut noen papirer og dra til NAF for en vudrering om evt. erstatning.

Kom tilbake dagen etter, og en stresset dame sa hun skulle se gjennom videoen fra gårsdagen for å se om glasset var der før og etter vask, og så skulle hun ringe meg. Siden har jeg ikke hørt noe.

Ingen spennende historie, men vil i hvert fall at folk skal vite om min erfaring med vaskehallen og servicen... Takk for oppmerksomheten. :)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få tak i sjefen, alltid best å prate med sjefen. det er uansett han som må ta seg av det så det er like så greit å gå rett til han

Enig i det, men jeg tror jeg snakket med ei som hadde noe lederansvar hvert fall. Uansett så var det påske, og jeg skulle reise dagen etterpå så jeg har ikke hatt mulighet for å dra innom siden. Uansett så driter jeg i det, jeg har heldigvis en lykteleverandør som er veldig serviceinnstilt. Poenget er at andre bør få vite om slikt...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette skal ikke skje! Du skal ha rett til å se på videoen for å se hva som kan ha skjedd og evt. om Shell er erstatningspliktig.

Var det en Select stasjon ?

Regner med det er en Shell select stasjon ja. Rimelig ny stasjon.

Jeg har ikke stresset mer med saken da det er tvilsomt at glasset datt av i selve maskinen, siden jeg ikke fant det. Og da stiller jeg jo svakere, dvs. de må bare tro meg. Men de burde jo det, når jeg kommer tilbake med en gang uten glass...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal i allefall servicen være på topp, jeg personlig har glemt hvor mange tjenester jeg har gjort for kunder som har medført tap for butikken.

Ta å ring dit en gang til å prat med sjefen. Reagerer hun ikke denne gangen så skriv PM til meg så ordner jeg dette opp på 1sek :)

For min del er jeg egentlig ferdig med saken. Videoen slettes etter 7 dager og eksisterer ikke mer heller.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Hos oss blir det hver 14ende dag snart. Men du må ikke være redd for å purre, personlig hvis slikt hadde skjedd med meg så hadde jeg ringt til regionsjefen å klaget.

Som sagt så er saken ferdig for min del, fordi:

1. Jeg har andre ting å bruke tiden min på

2. Bevis for at jeg mistet det i maskinen har trolig ikke eksistert (og eksisterer hvert fall ikke nå).

3. Det var en uoriginal lykt, som trolig (tydeligvis) tåler lite.

4. Jeg befinner meg på en annen kant av landet

5. Ny lykt er på vei.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider