AnDtHo Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Her har du informert journalist.. "Her ser man eksempel på en rød bil på Motorfestivalen. Se flere eksempler i karusellen under." Spørr en guttunge på fem år og han kan i det minste fortelle deg merket på den.. mer her... Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Latterlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Fyren som har skrivi bildetekstene har ikke snøring. Og når prøver å være morsom i tillegg blir det bare tragisk! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Sucker... Burde jo sende autofile journalister til autofile begivenheter da.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Haha så sykt bra kommentarer.. ikke akkurat vrient å skjønne at han ikke har peil.. en subaru impreza kallte han en "Petter-Solberg bil" :roll: Han har hvertfall sett på sporten på tv2 da :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 "Denne bobla er restaurert til original stand. Det eneste som er «tuklet» med, er motoren. Den har nå 130 Hk." "Kenneth Winthers luftige BMW fra 1994. Dørene er vel bygget om for at det skal være enklere å parkere i byen?" :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 "Det var plass til lange biler også." Hva F.. er detta for noe a? Trudde tv2 var halvseriøse greier jeg.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 ærlig talt.. kan ikke noen prøve å lage skikkelige bilde-kommentarer og sende til tv2? de trenger hjelp.. utrolig latterlig... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Sune Södergranns Opel Calibra fra 1993. Den er riktignok svensk, men jeg tror han har modifisert den litt... De ser ikke sånn ut i Norge. Jeg har hørt om «verktøy på boks», men verktøy på hjul? Hahaha Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 rett og slett tragisk....hehe Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 fikk vondt av å lese det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Rett og slett tragisk Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg sendte klagemail jeg! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg sendte klagemail jeg! Sendte en jeg og! hehe.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det som ER tragisk med dette er at DERE synes at det er tragisk!! doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg