prizma Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det som ER tragisk med dette er at DERE synes at det er tragisk!! doh jeg synes det er tragisk, tenk om det blir slike forhold i halden å da? grøss å gru, her har vi ordentlig rånemiljø vi, ikke noen som driver med slik dritt! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det som ER tragisk med dette er at DERE synes at det er tragisk!! doh Det som er skikkelig tragisk er at DU synes et det er tragisk at VI synes DET er tragisk.. hehe.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Og når prøver å være morsom i tillegg blir det bare tragisk! Litt Autofeil det der :p Hehe neida, forresten, mener jeg så bilde av deg i den siste utgaven av bladet :) Syns du har bra bilder jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg