Gå til innhold

BMW 3,5 Liter i E30

Ranger emnet

kimmitsport

Anbefalte innlegg

hehe

Det er akuratt sanne som deg som ikke vet hva du prater om !

Importer en selv eller se hva disse bilene koster i utlandet så kansje du får en anen tone !!!

NB " tilsvarende bil i samme stand koster over 200.000.- nkr i tyskland !!! "

Importert 300.000.-

Til opplysning for dere som ikke vet mer om disse bilene :

Det er kun laget 762stk av disse i hele VERDEN.

Har også hatt bilselgere som har sett på den og mener dette må vere en av dei mest strøkne M3r dem har sett. Og att jeg selger den til gi bort pris

Denne bilen hadde jeg likt å sett :) Hvis han skal ha over 200 000,- for den i Norge, er det ikke rart han ikke fikk solgt den nei.

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe

Det er akuratt sanne som deg som ikke vet hva du prater om !

Vet jeg ikke hva jeg prater om???

Jeg vet ivertfall at om en gjenstand er sjelden, hjelper det meget lite hvis ingen vil betale noe særlig for den.

Om BMW hadde laget en orginal 02 med V12 motor i 10 eksemplarer som hadde en teoretisk verdi på 5 mill

ville det ikke nødvendigvis si at noen faktisk ville betale så mye for den. (det betyr at om ingen vil betale 5mill, er den heller ikke verdt 5 mill)

det kompisen (?) din så smertelig har erfart er at markedet styrer prisen, IKKE eieren og IKKE antall eks bilen er produsert i, desverre heller ikke prisen eieren har betalt.

Importer en selv eller se hva disse bilene koster i utlandet så kansje du får en anen tone !!!

Hvorfor i alle dager skulle jeg ville importere en slik bil?

Ikke ønsker jeg å eie en gammel M3, og det har jo kommet ganske tydlig frem her, at å importere noe slikt for salg er ikke akkurat lønnsomt da Tyske forhandlere bruker antall biler produsert som et argument til å drive prisen opp i et kunstig høyt nivå.

med det resultat at den må selges for en langt høyere pris enn det noen vil betale for en 15 til 17 år gammel M3, med eller uten tak, sjelden eller ei. bare for at selgeren skal få igjen penga sine.

Utrolig sier bare jeg,Sjekk historier før dere diskuterer og sier jeg forlanger for mye for bilen min.

Og hvem har sagt att jeg forlanger 200.000.- ? ikke meg ihvertfall.

Gjentar et spørsmål stilt tidligere. :rolleyes:

Ble ikke bilen din stjelt a?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEKLAGER RETTELSE FRA MIN SIDE 786 stk Orginale caber er laget av E30 utgaven i hele verden.

Slik så har dere alle lært noe nytt i dag og kansje nå fårstår hvor sjeldne disse er!

Dere har ikke mye greie på BMW M3 ser jeg !!!

Mai 88 - dec 88 200HK Laget antall 42stk

oct 88 - dec 88 195HK Laget antall 88stk

jan 89 - juni 89 200HK Laget antall 93stk

june 89 220HK Laget antall 1stk?

jan 89 - juni 89 195HK Laget antall 86stk

mars 90 - july 91 215HK Laget antall 476stk

Totalt laget antal M3 caber = 786stk

Utrolig sier bare jeg,Sjekk historier før dere diskuterer og sier jeg forlanger for mye for bilen min.

Og hvem har sagt att jeg forlanger 200.000.- ? ikke meg ihvertfall.

Jeg har bare sagt hva en slik bil koster i dem landene dem vet hvilke biler dette dreier seg om.

Dem som virkelig setter stor pris på disse bilene !!

Dere kan selv gå inn på http://www.mobile.de eller http://www.autoscout24.de så kan dere alle lære noe nytt

Billigste jeg noen gang har sett på disse sidene kom på 180.000nkr med norske skilt her i Norge+Frakt

Denne bilen trengte oppussing og nytt interiør og cab +++etc.....

Tips gå inn på http://www.m3e30.se så har dere informasjon dere kan lære av !!!

Dette er en cabriolett !! og den er nr 5 som er laget san att det er sagt !!!

Du klager over at folk ikke kan en dritt når du faktisk "glemte" å opplyse om at det var en m3 cab ? Ikke rart folk mente det var dyrt iogmed at det virket som det var en standard m3...

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du solgt den fort som faen i tyskland for 200k, så forstår jeg ikke hvorfor du prøver å selge den her i norge, for mindre (om jeg har skjønt deg riktig nå?)

M30b35 i e30 finnes det utrolig mye info om på nett.. søk og du skal finne.. Søk litt på bmwccn.no forumet, http://www.autopower.se osv.. mener det er en side som heter http://www.e30.de eller no som hadde endel om dette..

Såvidt jeg har skjønt handler det om nye motor fester, og korting av mellomaksel som de største jobbene.. Uten at du skal gå ut ifra dette blindt..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten så blir slike biler solgt nesten med en gang i Tyskland, der vet dem hva dette dreier seg om !!!

Det er bare i Norge en ikke får betalt for bilene sine.

Så nordmenn er med andre ord spik spenna gærne som ikke løper mann av huse for å kjøpe en 15 år gammel BMW til en latterlig lav pris på 169000.

Å ja glemte nesten at det var en cab.

det forklarer saken, det er klart at når Baur eller Karmann får sage taket av noen hundre biler (eller var det BMW`s egne folk som tok baufila fatt?), må det jo bli noe unikt ut av det.

Ps jeg må dog tilstå at du har 100% rett på et punkt

Noen BMW entusiast er jeg ikke.

Det klødde litt i fingra en gang på 80 tallet da jeg prøvde en strøken 2002 TII, men siden har jeg vært ganske så likegyldig til merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og selg den bilen i tyskland da vel?

Dessuten sjekket jeg autodb annonsen og det er jo ikke rart han ikke får solgt bilen. Arrogant jævel som det ikke går ann å snakke med som appåtil tror han kan få MER for bilen når han slenger inn en uorginal motor.

Biler som dette er vanskelige å få solgt, men man må ta tiden til hjelp så får man solgt den til riktig pris.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt kvass, men ble veldig provosert av både annonsen og innleggene dine her.

Hvis bilen er så lett å selge i tyskland...hvorfor ikke gjøre det?

Tror du/dere at bilen blir lettere å selge med annen motor og i tilegg til en høyere pris?

utifra annonsen fikk jeg dette inntrykket, hadde jeg sett etter en slik bil ville jeg aldri ringt en som hadde en slik annonse. Og en ting til: en bil er ikke verdt mer enn det markedet er villige til å gi

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider