Gå til innhold

BMW 3,5 Liter i E30

Ranger emnet

kimmitsport

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La oss starte med annonsen:

Sjelden M3 i topp stand!!

-Fin start

Fantastisk herlig bil, med allt utstyr som en kunne få på disse.

Masse nytt, bla clutch, ny cabriolett, foringer etc...

-Mye byttet greit nok slike ting blir slitne med årene uavhengig av km stand.

Nesten som og kjøre ny M3...

-Men bare nesten

Dette er bilen for en som virkelig setter pris på disse bilene...

-Det er det tydligvis ikke mange som gjør

Kun 2 eigere!!

Servicehefte!

-Flott hvis dette stemmer

Masse masse masse...

-Hva da?

Ja siden det har vert så lite seriøse henvendelser på denne bilen og det er ikke noen i Norge som vet hva slags bil dette dreier seg om , Så har jeg nå planer om og bygge om denne bilen med 3,5L Hartge motor som har med 268HK.

-Synd at det har vært så lite med seriøse hendvendelser, men å påstå at det ikke er noen i norge som vet hva slags bil dette er, er å gå litt langt. Jeg vet godt hva slags bil dette er og det gjør nok mange andre også. Men å ta en bil som dette å bygge den om tror jeg i allefall ikke er riktig vei å gå, spesielt siden denne er så fin og spesiell.

Så er du der ute som søker en slik bil mest mulig orginal så må du vere kjapp!

Da denne bilen blir begjynt på neste uke (dato 22 April)

Etter denne dato er ombygging startet!!

-Jupp jeg er her og jeg vil ha den orginal, men jeg er ikke kjapp så beklager da blir det nok ikek noe av. Ok så fra og med 22april så er det for sent? jaja

Etter ombygging øker prisen !!!!

-Ok så da er den verdt mer? Fordi den ikke er orginal lenger?

Kan vurdere innbytte/bytte...

-I hva da? Golf 2, cl600amg? fortell fortell

Skulle likt å vite hvorfor den skal selges så fort, er det noe galt? Er kona verpesyk? Konkurrs?

Sitter igjen med flere spm enn svar etter å ha lest denne annonsen

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt ikke svart meg på en ting, hvorfor ikke selge bilen i tyskland hvis det er så forbanna lett?

Har aldri sagt at markedsprisen på m3 er 120.000 jeg har jeg vel?

M3`en til ruud er solgt forresten, den ble vel solgt for 150.000 uten motor

Biler trimmer jeg fint på egenhånd så ellers takk.

Virker som du er en hissigpropp som ikke har tolmodighet til å vente til du får riktig pris for bilen din. Hvis det er slik du er i tlf så kan jeg forstå hvorfor du ikke får solgt den.

Kan du ta innbytte i bilen min?

82 500 sec? Tenkte ca 90.000 for denne med orginal motor eller ca 130.000 med 350hesters 500 motor :)

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nødt og selge den , men har den for salg om evt noen har lyst på en slik bil....

Bytter biler ofte jeg seru....

Men nå skal jeg trimme denne med større motor og ha det gøy!

Og du sier att bilen min ikke er verdt mer en ruud sin uten motor hehe

Beklager er ikke innteresert i Mercedes....

Mercedes står faktisk nederst på lista !

Jeg er en tolmodog og ikke en hissig man... men blir rett og slett FORBANNA når en har med verdensmestere og kvervelanter som deg....

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nødt og selge den , men har den for salg om evt noen har lyst på en slik bil....

Bytter biler ofte jeg seru....

Men nå skal jeg trimme denne med større motor og ha det gøy!

Og du sier att bilen min ikke er verdt mer en ruud sin uten motor hehe

Beklager er ikke innteresert i Mercedes....

Mercedes står faktisk nederst på lista !

Jeg er en tolmodog og ikke en hissig man... men blir rett og slett FORBANNA når en har med verdensmestere og kvervelanter som deg....

Ha en fin dag

Hva/hvem er kimmit sport, og hva er dette for en bedrift?

Ser ut som du skriver det som et firma som driver med tuning. Jeg for min del har ikke hørt om kimmit sport før.. Nylig begynt?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel aldri sagt at bilen din er verdt mer eller mindre enn ruud, det var bare et ekampel.

Verdensmester er jeg ikke, men kverrulant kan jeg nok si meg enig i. Når det skal sies kan man nok si det samme om deg også.

Har fortsatt ikke fått noe svar på hvorfor ikke bilen legges ut på feks mobile.de og selges i tyskland hvis markedet er så mye mer gunstig der nede

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke svare på san drit jeg får fra deg!!

Hold deg til sigøynerbrakker du!

Jeg prøvde under hele tråden her å holde meg upartisk, men når du driver en diskusjon med en person, og prøver å ende den slik, så blir jeg pent nødt til å se ned på deg som den idioten du er. Du sier du ikke svarer på "sånn drit du får fra han", når det du "fikk" fra han var et spørsmål om noe du selv sa.

Utrolig frekk er du, og latterlig er det.

Og en ting til, som ikke har så mye med dette å gjøre; kunne du være så snill å roe ned bruken av utropstegn / spørsmålstegn? Det blir fort utrolig plagsomt når store deler av postene dine består av utrops- eller spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke svare på san drit jeg får fra deg!!

Hold deg til sigøynerbrakker du!

Javel da får jeg vel gå å grine litt jeg da siden du ikke vil svare meg. Stakar deg som får så mye dritt fra en sånn slem bruker som meg.

syntes du er veldig usaklig nå jeg, og når du påstår noe så tøvete som det du gjør ang salg i tyskland så er det vel ikke så rart at jeg lurer på hvorfor du ikke selger bilen der.

Nå har du faktisk fått meg til å miste all respekt for deg og den m3 caben.

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider