Gå til innhold

BMW 3,5 Liter i E30

Ranger emnet

kimmitsport

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Javel da får jeg vel gå å grine litt jeg da siden du ikke vil svare meg. Stakar deg som får så mye dritt fra en sånn slem bruker som meg.

syntes du er veldig usaklig nå jeg, og når du påstår noe så tøvete som det du gjør ang salg i tyskland så er det vel ikke så rart at jeg lurer på hvorfor du ikke selger bilen der.

Nå har du faktisk fått meg til å miste all respekt for deg og den m3 caben.

Å heregud for en spesiel type du må vere !!!

Har vert sakelig hele tiden og vert tolmodig med dine usaklige kommentarer.

Respekt har jeg aldri spørt om å få fra din side heller, men synest det er meget dumt av dei å si sant !!!

Jeg sa en ting feil og da kommer du med dette !!??

For dumt

Men blei så lei av den FORBANNA irriterende kvervuleringa di og måtte bare få ut noe dritt !!!

Beklager vist dette såret deg san

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arguing.jpg

orker ikke diskutere med deg mer da det virker som du ikke vil svare på det jeg spør deg om.

Kunne godt sitti her og sitert og styra i timesvis for å vise deg din usaklighet og arroganse, men det virker ut som du ikke tar ting til deg så det har vel ikke noe for seg. Anbefaler deg å printe ut tråden og lese den flere ganger for og så evalurer din opptreden her

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde under hele tråden her å holde meg upartisk, men når du driver en diskusjon med en person, og prøver å ende den slik, så blir jeg pent nødt til å se ned på deg som den idioten du er. Du sier du ikke svarer på "sånn drit du får fra han", når det du "fikk" fra han var et spørsmål om noe du selv sa.

Utrolig frekk er du, og latterlig er det.

Og en ting til, som ikke har så mye med dette å gjøre; kunne du være så snill å roe ned bruken av utropstegn / spørsmålstegn? Det blir fort utrolig plagsomt når store deler av postene dine består av utrops- eller spørsmålstegn.

Beklager alle utropstegn og spørsmålstegn vist det irriterer deg så mye.

Trykker litt for mye, blir bare så irritert av usaklige komentarer.

Dømmer allt for lett ja !

Og kaller meg Idiot !?

Der forlanger jeg en unskyldning, der synest jeg du gjekk for langt!

Lest ALLT ?

Det kan renne over når en får så mye tåplige spørsmål og bemerkninger, det tror jeg du også skjønner.

Jeg skal svare deg på spørsmålet...

Som jeg har skrevet tidligere, det har du nokk ikke fått med deg.

Har nokk av penger og har ikke nødt og selge bilen, men har satt den for salg for att om det er noen som har lyst på en slik orginal så har dei nå muligheten og siste sjansen for den skal bygges om med større motor.

Slik nå vet du hvordan saken står;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke svare på san drit jeg får fra deg!!

Hold deg til sigøynerbrakker du!

Jaja, ville bare si at etter å ha lest alle innleggene i denne tråden er det du som sitter igjen som usakelig.

Lykke til med firmaet dersom du behandler kunder på samme måte som du behandler folk som kommer med kritikk mot deg her på forumet.

BTW. Sitter også igjen med inntrykk av at du er en gutt i alderen 15-17 år. Så saklig er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ville bare si at etter å ha lest alle innleggene i denne tråden er det du som sitter igjen som usakelig.

Lykke til med firmaet dersom du behandler kunder på samme måte som du behandler folk som kommer med kritikk mot deg her på forumet.

BTW. Sitter også igjen med inntrykk av at du er en gutt i alderen 15-17 år. Så saklig er du.

Dette blir for dumt !

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider