Gå til innhold

Forsterker sammen med bærbar mp3 spiller?

Ranger emnet

Epimetheus

Anbefalte innlegg

vel, når cd spilleren min var til reparasjon, så koblet jeg på discman rett på forsterkeren, og brukte volumet til cd spilleren å styre volumet.. hehe, ikke bra, men det funket fantastisk bra.. altså, du trenger en splitter, hodetelefon plugg til rca.. og så kjører du den inn på forsterkeren.. :) remote tar du rett fra pluss ( er vel kanshe ikke så lurt å gjøre dette??? )

Dette funket iallefall til meg, om det skader forsterkeren vet jeg ingenting om, brukte en boss forsterker, så var ikke så farlig om den gikk til helvete :D

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får å slå av og på forsterkeren tar du bare en kabel fra plusspolen på batteriet til remote på forsterkeren med en bryter mellom. Den plasserer du inne i bilen. En litt mer jalla løsning er å ta styrestrøm (remote=) fra baklysa. Men ikke fra bremselys.. da blir det bare lyd når du bremser ;)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får å slå av og på forsterkeren tar du bare en kabel fra plusspolen på batteriet til remote på forsterkeren med en bryter mellom. Den plasserer du inne i bilen. En litt mer jalla løsning er å ta styrestrøm (remote=) fra baklysa. Men ikke fra bremselys.. da blir det bare lyd når du bremser ;)

Ikke blinklys eller ryggelys heller, for den saks skyld. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe smart løsning å koble seg inn på tåkelys heller. sombrero Beste er å koble bryter på en kabel mellom + på batteriet og forsterker som noen nevnte. Og som noen andre skrev, så er det også litt jalla og koble seg på baklysa/kjørelys også, ettersom en del ikke har dette automatisk/glemmer å skru på lysa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider