Gå til innhold

Godkjenning

Ranger emnet

Bremseklossen

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er bare det problemet at biltilsynet ikke gidder å være med på det. Men jeg ringer biltilsynet i trondheim på mandag, også får jeg høre hva de har for noe nytt å si til meg....blir ikke overrasket om jeg hører bare det samma gamle som det jeg har hørt på alle andre trafikk stasjoner....

Ikke sikkert at de gidder å hjelpe deg over telefon... Man må nesten dra på tilsynet å snakke med dem direkte..! Hær i trondheim er den en som har mye peiling på ombygging av bil og sånt..! Men vi har jo en som er helt umulig å snakke med å..! (møtte han sist jeg var nedover.. asshole )

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg tro på....bare de ikke hadde vært så redde for å bli med på et prosjekt....men jeg må jo ringe først og høre....og hvis jeg må dra til trondheim så gjør jeg heller det enn å prøve å snakke mer med biltilsynet her på vinger....gamle sure gubber som kun kjører fiesta 1.1.....de skulle gått av med pensjon når de er over 45 år....

GråTassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prata med han som selger 242 med 460 hk....den er godkjent av biltilsynet....og han mente at kun bremser må skiftes ut....

Så nå krysser jeg både tær og fingre og håper at biltilsynet i trondheim sier det samme.... :rolleyes:

sier du det...! Da er det jo kanskje ikke så ille å få godkjent med mere hk da...! Du får ha lykket til med tilsynet da! :)

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke feig jeg....skal ha volvo jeg....ikke volche, for det er noe dritt....

viva la volvo doh

Hvem sa noe om å være feig??

Den dagen volvo greier å lage motorer som man kan få like mye hk ut av som en chevrolet motor så kanskje jeg skal sette inn en slik en! Men per dags dato har dem ingenting som kommer i nærheten!

Blir spennende å se hvor mye skruing det blir på deg da du har fått de antall hk i motoren din. Selv om jeg vet du liker å skru men det er jo også gøy å kunne kjøre litt og!

Så det er ikke noe vits i å slenge dritt!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at volvo er godkjent opptil 220 med ventilerte skiver forran er jo hos VOLVO.. såe skal du ha mere HK så må man jo bare sette på deler som er godkjent for mere og har papirer på det... ;) er jo bare å ta kontakt med forhandlere/foretninger som selger "Grom-deler" å høre om de kan hjelpe til med å gi ut papirer for de aktuelle delene som man bytter til... doh

men selvfølgeli burde man ha kontakt med biltilsynet hele tiden.. å helst til en person man henvender seg til... at ikke man møter på en grei kar første gangen å får positiv respons å neste gang er det en asshole som knapt vet hva man gjør bak rattet på en bil...

menne dette blir sikkert bra

happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen volvo greier å lage motorer som man kan få like mye hk ut av som en chevrolet motor så kanskje jeg skal sette inn en slik en! Men per dags dato har dem ingenting som kommer i nærheten!

Blir spennende å se hvor mye skruing det blir på deg da du har fått de antall hk i motoren din. Selv om jeg vet du liker å skru men det er jo også gøy å kunne kjøre litt og!

Så det er ikke noe vits i å slenge dritt!

jeg har sansen for Chevrolet-motorer såe :fingers: med en V8 får man jo LYD, effekt å en fin størrelse på motor som rommer fint i en volvo:D :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider