Gå til innhold

Deler til Ford Thunderbird

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Søk på Thunderbird + parts, og du finner en masse. Ofte samme sjapper som selger Mustangdaler - bare dyrere til T-bird. Har akkuratt byttet PC, og har rotet bort adressene. Var det ikke en som het Thunderbird (evt. T-bird)Heaven? Larrys mustang & T-bird? Det er en masse til salgs på e-bay. Lykke til! Ikke noe problem å kjøpe her i Norge heller. Trengte bunnpakning nå i våres, og den hadde de på lager (Aarnes i Sarpsborg)

OBS alt passer ikke om hverandre. 64 er ofte litt annerledes enn 65-66. Andre ganger er det 66 som er sær. Slet litt med å finne bremsebelegg til min 64 hardtop - det var visst litt spesielt. Har du egen flairbird?

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Vi handler veldig mye Mustangdeler hos et par sjapper i USA, men de har ikke noe særlig til Tbird.

Blir vel mest sansynlig flairbird eier til helgen. :) Finnes det noe klubber/miljø her i Norge forresten?

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er heller dårlig med t-bird-miljø. Den svenske og den amerikanske klubben er alternativene, og den svenske er vl ikke veldig aktiv... Fritt frem for den som vil ta initiativ!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

x-66 Mustang ht 289/C4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har peiling på bilene (og har flairbird selv), vet du om noen måte å få de til å bli litt mer moderne i understellet? Tenkte ikke på noe senking, men stive opp litt osv? Lest meg frem til at det anbefalles å bytte til gassdempere og nye foringer, men er det noe annet man bør gjøre? Andre umiddelbare tips?

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiling og peiling fru Blom! Har mange tommeltotter, og ønsker å ha min orginal. Men om du snakker om å ta svinger i mer enn gangfart og slikt er du vel inne på rett vei. Alt som er med på å gi deg danskebåtfølelsen er aktuelle kandidater for modernisering. Med sine 2,3 tonn er den et utfordrende objekt for kjeglekjøring..... Prøvde mange flairbirder før jeg falt for min, og mange er veldig slitne i understellet, og det har vel med vekta å gjøre? Trode T-birden var myk, men kjørte ved siden av en 60 Le Sabre i rushen fredag - det var gyngehest, det!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

x-66 Mustang ht 289/C4

Lenke til kommentar
Del på andre sider