Gå til innhold

Ny Galant

Epic

Anbefalte innlegg

Erebuni er vel dem eneste som har styling til denne bilen tror jeg !

Skal jeg satse på en 95-97modell ville jeg nok valgt 2.5l V6'ern på 170hk. Men hvis valget står mellom 1.8l og 2.0l ville jeg defininitivt 2.0l

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erebuni er vel dem eneste som har styling til denne bilen tror jeg !

Skal jeg satse på en 95-97modell ville jeg nok valgt 2.5l V6'ern på 170hk. Men hvis valget står mellom 1.8l og 2.0l ville jeg defininitivt 2.0l

Ok, men v6'en er litt for dyr, har ikke mer enn 60-70lapper å brenne av...

Vil en 2liter tåle å få på en turbo? hva vil effektøkningen evt være på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare skal brenne av 60-70 lapper på en nyere "lant", ville jeg haller ha gått for en med utstyr og motor og gitt f. i styling, annet enn noen fete felger kanskje. Hvis de ikke følger med da. Det går kanskje en 15 - 20.000 hvis stylingen skal vare skikkelig og skal du montere turbo og få det godkjent går det sikkert 15-20.000 til. Så må du oppgardere bremser og andre ting utenom for å då det godkjent. Så det blir ikke billig.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare skal brenne av 60-70 lapper på en nyere "lant", ville jeg haller ha gått for en med utstyr og motor og gitt f. i styling, annet enn noen fete felger kanskje. Hvis de ikke følger med da. Det går kanskje en 15 - 20.000 hvis stylingen skal vare skikkelig og skal du montere turbo og få det godkjent går det sikkert 15-20.000 til. Så må du oppgardere bremser og andre ting utenom for å då det godkjent. Så det blir ikke billig.

Hmmmm, kanskje jeg får spare litt ekstra til en 2,5l da...

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på når det er satt på styling eller? Da ser den rå ut!!

Han tenker på at 2 literen ser veldig rå, tøff, osv ut orginalt. Men motoren står ikke helt i stil til utseende. 2 liter og 136 hk er sprekt nok, men det er bedre med 2,5 literen. Har 2 liter i min også, men den har ca 150 hk da det er en GTI.

02_mitsubishi_galant.jpg

48.JPG

"Min gamle" GTI-16V.

getpic,big,208863,MITSUBISHI,Galant+2.0+GTi+4WD.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er den "siste" typen. Dette er den du snakker om... Er det en slik du skal ha?

2_33682563.jpg

2_2141580182.jpg

2_-260897407.jpg

2_1396636204.jpg

Denne bilen har turbodiesel, men er helt lik de bensindrevne. Hvis du skal ha en bil som er veldig billig i drift (bruker veldig lite drivstoff) og har lang serviceintervall i forhold til bensinversjonen, så er dette bilen for deg. Den er også sterkere på bunnen, men er litt mer død i akselrasjon. eneste er at du kan ligge i tungt gir på veien og bare gasse avgårde, Med en bensinbil må du gire ned for å klare det samme. Denne er jo litt småstylet også. Ekstralysene er lett å fjerne, hvis du ikke liker dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er den "siste" typen. Dette er den du snakker om... Er det en slik du skal ha?

Denne bilen har turbodiesel, men er helt lik de bensindrevne. Hvis du skal ha en bil som er veldig billig i drift (bruker veldig lite drivstoff) og har lang serviceintervall i forhold til bensinversjonen, så er dette bilen for deg. Den er også sterkere på bunnen, men er litt mer død i akselrasjon. eneste er at du kan ligge i tungt gir på veien og bare gasse avgårde, Med en bensinbil må du gire ned for å klare det samme. Denne er jo litt småstylet også. Ekstralysene er lett å fjerne, hvis du ikke liker dem. :)

Den var smood da! Jepp, en sånn jeg tenker på (hvis det er 95mod ca), men er hypp på GTI utgaven eller minimum 2,0liter'n. Men først må jeg spare opp litt cash...

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider