Epic Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg er utrolig hypp på å style en galant 95-97mod eller no, noen som vet om sider med styling? Hvordan er det å sette inn turbo og chippe den litt i en 1,8 eller 2,0l?? "tåler" den det? Hvor stor effektøkning vil man få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Erebuni er vel dem eneste som har styling til denne bilen tror jeg ! Skal jeg satse på en 95-97modell ville jeg nok valgt 2.5l V6'ern på 170hk. Men hvis valget står mellom 1.8l og 2.0l ville jeg defininitivt 2.0l Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Erebuni er vel dem eneste som har styling til denne bilen tror jeg ! Skal jeg satse på en 95-97modell ville jeg nok valgt 2.5l V6'ern på 170hk. Men hvis valget står mellom 1.8l og 2.0l ville jeg defininitivt 2.0l Ok, men v6'en er litt for dyr, har ikke mer enn 60-70lapper å brenne av... Vil en 2liter tåle å få på en turbo? hva vil effektøkningen evt være på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hvis du bare skal brenne av 60-70 lapper på en nyere "lant", ville jeg haller ha gått for en med utstyr og motor og gitt f. i styling, annet enn noen fete felger kanskje. Hvis de ikke følger med da. Det går kanskje en 15 - 20.000 hvis stylingen skal vare skikkelig og skal du montere turbo og få det godkjent går det sikkert 15-20.000 til. Så må du oppgardere bremser og andre ting utenom for å då det godkjent. Så det blir ikke billig. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hvis du bare skal brenne av 60-70 lapper på en nyere "lant", ville jeg haller ha gått for en med utstyr og motor og gitt f. i styling, annet enn noen fete felger kanskje. Hvis de ikke følger med da. Det går kanskje en 15 - 20.000 hvis stylingen skal vare skikkelig og skal du montere turbo og få det godkjent går det sikkert 15-20.000 til. Så må du oppgardere bremser og andre ting utenom for å då det godkjent. Så det blir ikke billig. Hmmmm, kanskje jeg får spare litt ekstra til en 2,5l da... Takk for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 2-literen er "grei nok", men jeg synes at den gir relativt lite pepper i forhold til det relativt aggresive utseende på det karrosseriet. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 2-literen er "grei nok", men jeg synes at den gir relativt lite pepper i forhold til det relativt aggresive utseende på det karrosseriet. :) Du tenker på når det er satt på styling eller? Da ser den rå ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Du tenker på når det er satt på styling eller? Da ser den rå ut!! Han tenker på at 2 literen ser veldig rå, tøff, osv ut orginalt. Men motoren står ikke helt i stil til utseende. 2 liter og 136 hk er sprekt nok, men det er bedre med 2,5 literen. Har 2 liter i min også, men den har ca 150 hk da det er en GTI. "Min gamle" GTI-16V. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Najs fargekombinasjon på den GTI'n der... Hmm, men utenlandske skilter ? Brukte du den som delebil eller ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Najs fargekombinasjon på den GTI'n der... Hmm, men utenlandske skilter ? Brukte du den som delebil eller ? Jeg skrev "MIN" Bilen ser slik ut, men det er ikke den. ;) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Alles in ordnung sombrero Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er galantene du posta 95mod eller?? noe nyere er uaktuelt for en 18-åring ialefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Nei, de er den "siste" typen. Dette er den du snakker om... Er det en slik du skal ha? Denne bilen har turbodiesel, men er helt lik de bensindrevne. Hvis du skal ha en bil som er veldig billig i drift (bruker veldig lite drivstoff) og har lang serviceintervall i forhold til bensinversjonen, så er dette bilen for deg. Den er også sterkere på bunnen, men er litt mer død i akselrasjon. eneste er at du kan ligge i tungt gir på veien og bare gasse avgårde, Med en bensinbil må du gire ned for å klare det samme. Denne er jo litt småstylet også. Ekstralysene er lett å fjerne, hvis du ikke liker dem. :) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 smakløst interiør.. hadde det blåe vært f.eks samme farge som bilen så hadde det vært greit. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Nei, de er den "siste" typen. Dette er den du snakker om... Er det en slik du skal ha? Denne bilen har turbodiesel, men er helt lik de bensindrevne. Hvis du skal ha en bil som er veldig billig i drift (bruker veldig lite drivstoff) og har lang serviceintervall i forhold til bensinversjonen, så er dette bilen for deg. Den er også sterkere på bunnen, men er litt mer død i akselrasjon. eneste er at du kan ligge i tungt gir på veien og bare gasse avgårde, Med en bensinbil må du gire ned for å klare det samme. Denne er jo litt småstylet også. Ekstralysene er lett å fjerne, hvis du ikke liker dem. :) Den var smood da! Jepp, en sånn jeg tenker på (hvis det er 95mod ca), men er hypp på GTI utgaven eller minimum 2,0liter'n. Men først må jeg spare opp litt cash... Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.