Epic Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 smakløst interiør.. hadde det blåe vært f.eks samme farge som bilen så hadde det vært greit. Smaken er som baken, syntes galanten var fetere enn volvoen din...(hvis avetar-volvoen er din) :titties: selv om jeg har volvo selv... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralliartKai Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har en '97 til salgs billig.. Klikk her! Blitt en del fin styling å få til 8. generasjons Galanten etterhvert.. Kenth Auto Tuning - http://www.streetdesign.no f.eks. : Bodykit 1 Bodykit 2 Bodykit 3 Siter -Kai- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hmm, GTI utgaven får du nok ikke om du vil ha en galant prod. etter -92. Eneste jeg har sett er en GT Sports utgave ( kommer i HB ), men har ALDRI sett den typen til salgs i norge ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epic Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hmm, GTI utgaven får du nok ikke om du vil ha en galant prod. etter -92. Eneste jeg har sett er en GT Sports utgave ( kommer i HB ), men har ALDRI sett den typen til salgs i norge ! Hmmm, faen ass! Skal man sette inne en turbo på en 2liter blir det vel dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hmmm, faen ass! Skal man sette inne en turbo på en 2liter blir det vel dyrt? Dessverre... Men, du trenger ikke mer enn 136 hk som sitter i 2 literen som 18 åring heller da. Den er faktisk ganske sprek også. Med litt tøffe felger ser den enda sprekere ut også. Kjør på den du. Husk at det er rimeligere forsikring også på en vanlig 2 liter enn på en GTI. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg