Gå til innhold

Tips: Kjøp driftebil i UK!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med forsikring på bilen når man kjører hjem? Trenger man noen spesielle skilter/oblater/papirer for å kjøre bilen til Norge/over grensa?

 

Hvis du kjøper røde klistreskilter er det i alle fall med ansvarsforsikring på de når du kommer deg til Norge... Hvordan det er i England vet jeg ikke ... Så, prøv å ikke krasj :P

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg greide å legge meg i motgående felt en gang inne i en by når vi kjørte etter GPSen for å finne Pizza Hut :D

 

 

Kløøøøne..... :D (mobbe)

 

Men gratulerer med fin bil!

 

Fsr vet du om det er vanskelig å finne en Silvia s13 i england? Hvordan er prisen på en Silvia s13 kontra en 200sx s13?

Uansett hvor er det vel fælt vanskelig å fine en Silvia! Men det er en til salgs i Norge.... sombrero

 

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=12307

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
så det var en dude som hadde gjort et kjempe S13 kjøp som var på bilmekaniker treffe nå sist.

 

 

Hvilken er det du tenker på? Det var jo en del av de der..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det var noe motorhavari ... tok av toppen og litt sånt... var ikke noe skummelt å se ...

 

Fikk noen tips om at det kanskje kunne være en sliten oljepumpe som gjorde at kammene ikke fikk nok olje eller .no... for lyden er ikke i takt med stemplene eller turtallet ...

 

:)

 

PS. Woundz ... Jeg er med på å ta turen over hvis du trenger litt kjøre/hente hjelp :)

 

 

- Espen

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. Denne posten har 148 svar og utallige visninger, absolutt "alle" skal til englang og hente seg bil.. eller ikke??

Har en bil derfra hentet av Fredrik Sørlie i samme slengen som han hentet sin.

Bilen kostet litt over 15k pluss frakt og div, og havnet på ca 19-20 i min garasje. Var litt å gjøre når den kom, men mesteparten er gjort

Bilen er en Nissan 200sx, med T28, hks wastegate, s14 diff, shortshift, ny topp pakning, frintmont ic, trykkregulator, gt sport karbon vinge, mongoose potte, 17" alu, ny clutch + annet div.

 

Spørsmålet er som følger: jeg må nå selge, selger med tap- første over 18k får den, men ingen vil ha..? er det bare pratemakere her? Bilen er billigere enn å dra til england og hente seg en.

Eller er dette en tråd for de som så gjerne vil men aldri får til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår