Gå til innhold

Tips: Kjøp driftebil i UK!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

jeg kan være int hvis du ikke ha smugglet bilen inn til norge men har betalt moms på den ved innførsel, skulle jeg bli stoppet med den da så vil de konfiskere bil, og ja de skjekker om bilen er momset inn når dui blir stoppet med prøveskilt.

 

18K ink mva?

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lurer på en ting.. Denne posten har 148 svar og utallige visninger, absolutt "alle" skal til englang og hente seg bil.. eller ikke??

Har en bil derfra hentet av Fredrik Sørlie i samme slengen som han hentet sin.

Bilen kostet litt over 15k pluss frakt og div, og havnet på ca 19-20 i min garasje. Var litt å gjøre når den kom, men mesteparten er gjort

Bilen er en Nissan 200sx, med T28, hks wastegate, s14 diff, shortshift, ny topp pakning, frintmont ic, trykkregulator, gt sport karbon vinge, mongoose potte, 17" alu, ny clutch + annet div.

 

Spørsmålet er som følger: jeg må nå selge, selger med tap- første over 18k får den, men ingen vil ha..? er det bare pratemakere her? Bilen er billigere enn å dra til england og hente seg en.

Eller er dette en tråd for de som så gjerne vil men aldri får til?

 

Jeg vil, men får det ikke til... Prosjektbil står på trappene, men lommeboka holder desverre ikke til denne foreløpig...

 

Har brukt for mye på eksen/alkohol/min neste eks/gammel dårlig opel/annet tull... Stryk det som ikke passer liksom

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor del av de som poster her har allerede bil tror jeg .. I alle fall en del av de (som jeg vet om) ...

 

Bilen din er jo fin den sånn med tanke på mods etc. Har du fått festa alle delene i motorrommet og sånt ? :)

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festet alle delene? er du frekk ? :)

Hadde på for "tynn" og god olje, så bilen har en litten klakkelyd.. ? mulig rådelager, vet egentlig ikke. lyden er ikke der på tomgang/liten belastning.

Går som en kule.

 

 

Er nok kanskje lager ja. CA18 er ikke kjent for de beste råde/veivlagrene. Men ofte er det bare løfterene som klakker. Er du sikker på ikke den tynne fine olje fikk løsna noe skit som har satt deg der?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festet alle delene? er du frekk ? :)

Hadde på for "tynn" og god olje, så bilen har en litten klakkelyd.. ? mulig rådelager, vet egentlig ikke. lyden er ikke der på tomgang/liten belastning.

Går som en kule.

 

 

hehe .. Var ment litt som en spøk ... Var på Essoen når du fikk se bilen første gang og da var det jo diverse ting som ikke satt fast :P

Utover det så tror jeg det er en veldig sprek bil ... Har alle småtingene som skal til for å kjøre på bane .. (diff, turbo etc.)

 

Så på denne selv når jeg leita etter biler i England :) Ser du har putta på litt småsnadder selv også ... Dette er absolutt en bil å vurdere hvis du har lyst på billig banebil ... (selv om du ikke får mulighet til å drekke på ferja tilbake fra england :P)

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår