Gå til innhold

Tips: Kjøp driftebil i UK!

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei jeg har ikke sett bilen i real life, kun bilder med massre krokan rundt i motor rom osv. men blir nok bra når du har fått kostet på den 50 lapper :)

Vet ikke hvem av dere som må påkoste bilene deres mest, men det er like dyrt å rette bulker etter folk som har dratt kanter innat sidene på bilen.. slik det ser ut på din. Slik det ser ut for meg er det der en "ferdig driftet" bil, med sår på hjørnene etc... Så lurer jeg på.. Denne bilen har jo sideskjørter, hekkskjørt og vanlig frontfanger... Frontskada? Hullene i bakluka er også lagt igjen. Hvordan er det gjordt? Blikket i de baklukene er veldig mykt, og vanskelig å få pent lagt igjen.

Havner nok fort på 50 for å få den strøken og... :rolleyes:

Personlig ser ikke jeg heller poenget med å hente vanlig sr20 s13. Da kan man heller finne en sileighty, som i tilleg til sr20 har 5-bolts nav, bedre bremser, etc.. :D

Pudding: Joda, kunne vært greit å sett noen M3, Cossier, 944, triumpher, TVR+++ Men det er jo litt dyrt med europeisk drifter da.. Eventuelt billig, men vanskelig å finne deler til (hint - doripug) ;) Nå skal ikke jeg snakke for høyt om deletilgang da, som må bestille fra utlandet til alle bilene mine.... Meeeen.. Er jo greit å finne noe man har råd toil å drifte, og slipper å bygge mye om, og da blir det ofte japse. Europeiske sportslige biler i samma prisklasser er jo ofte forhjulstrekk, dessverre. Tenker da på xsara vti, R5 turbo, Focus, +++

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festene til pansere og bak festene, innfestningene til lampene på beggesider, festene hvor front fangene sitter mellom lampene:

http://temp2.durnk.org/FSR_sin_200sx/P1010483.JPG

foran støtdemper tårnet øverst i bilde, foran på støtdemper tårnet nederst på bilde og på kanten av skjermen nederst på bilde:

http://temp2.durnk.org/FSR_sin_200sx/P1010484.JPG

dette er steder som ikke er spesielt utsatt så lurer på hvordan de utsatte stedene er :)

Seriøst? 40k for en haug som står på andre siden av jordkloden og er her om tre måneder?

neste gang ikke vær så sinnsykt kjapp med å kast dritt ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har jeg funnet en perfekt drifte bil til dere :D

93 mod S13 med SR20DET motor, gått 120K, NULL rust, effektanlegg, luftfilter, mines ECU??, Turbo timer, boost meter, boostkontroller??, eftermarkeds sideskjørt og bakfanger.

200SX_SR20DET.jpg

HBO 40.000,- ink frakt og Mva

s13 med Redtop sr20det er tøft det. men legg på mva i den prisen din så har man en strøken s14a ;)

annyways. Alle sammen Gå til innkjøp av drift biler !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festene til pansere og bak festene, innfestningene til lampene på beggesider, festene hvor front fangene sitter mellom lampene:

http://temp2.durnk.org/FSR_sin_200sx/P1010483.JPG

foran støtdemper tårnet øverst i bilde, foran på støtdemper tårnet nederst på bilde og på kanten av skjermen nederst på bilde:

http://temp2.durnk.org/FSR_sin_200sx/P1010484.JPG

dette er steder som ikke er spesielt utsatt så lurer på hvordan de utsatte stedene er :)

neste gang ikke vær så sinnsykt kjapp med å kast dritt ;)

Jeg har sjekket de utsatte stedene, og de er bra. De flekkene du ser på bildet er kun små roser med lakkrust på steder som så absolutt er utsatte når en bil står ute. Samler seg fine vanndammer der...

Forøvrig slang jeg ikke dritt, jeg bare kommenterte at jeg synes det er merkelig å betale så mye for en bil fra Japan som man ikke vet noe om. Den så skikkelig herjet ut på bildene spør du meg. Dine utsagn var langt nærmere definisjonen av drittslenging ettersom du kommenterte ting du ikke vet noe om. Jeg kommenterte bare det jeg så...

Dessuten, etter tonen du tok ovenfor meg i går uten å i det hele tatt å gidde å høre på hva jeg hadde å si, så ser jeg ingen grunn til ikke å si hva jeg mener...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Drift bil

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73422

Denne MÅ noen kjøpe seg og bruke riktig !

Prøver å overtale en kompis til å kjøpe den der... Han er mer en litt sugen på gts-t....;)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRS: igjen så var det du som stilte deg frivilig opp som målskive i det andre innlegge ;) du kunne gitt f... i å pisse i den tråden å heller laget en egen syte tråd hvor du la ut om dine tanker og bekymringer om "han har bedre redskap en noen av de andre barna så da er det ikke like bra buu huu" tendenser. hadde faktisk ikke ventet det fra deg. :) men nok om det, la ikke få denne tråden stenkt også.

lillegud: du må ta med i betraktning at det sitter tuning deler på denne bilen for 30.000,- som ikke var på din bil.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegud: du må ta med i betraktning at det sitter tuning deler på denne bilen for 30.000,- som ikke var på din bil.

sant nok det at det sitter diverse deler på den. men man vet jo aldri hvaslags stand de forskjellige tingene er i da. det er jo altid den risk uansett hva man kjøper av bruktbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRS: igjen så var det du som stilte deg frivilig opp som målskive i det andre innlegge ;) du kunne gitt f... i å pisse i den tråden å heller laget en egen syte tråd hvor du la ut om dine tanker og bekymringer om "han har bedre redskap en noen av de andre barna så da er det ikke like bra buu huu" tendenser. hadde faktisk ikke ventet det fra deg. :) men nok om det, la ikke få denne tråden stenkt også.

Ok, Dette gidder jeg ikke mer. Nå gir du faen i være så forbannet eplekjekk. Jeg kjenner deg ikke overhodet, og fatter ikke hvorfor du absolutt skal være så jævlig breial. Nå skjerper du deg og leser det jeg har å si, i stedet for å trekke inn ting som ikke har noe med saken å gjøre!

Dette er faktisk min tråd og det var du som blandet deg inn med en bil som var off topic (tråden handler om biler fra UK, ikke fra Japan). Dersom det var noen her som stilte seg opp som målskive så må det være han tullingen som prøvde å tjene penger på en lurvete kjærre fra Japan i en tråd om biler fra England!

Nuff said!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider