Gå til innhold

Tips: Kjøp driftebil i UK!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Quicksilver.. Når du prøver å profitere på en tråd FSR har startet for å selge biler fra Japan, og attpåtil rakker ned på hans nyerhvervede driftebil fra England,- Hva forventer du egentlig?

 

Med et lite snev av selvinnsikt burde du kunne komme til samme konklusjon som meg,- Du har ingen ting å fare med i denne tråden. Krangle med FSR kan du gjøre via PM.

 

Ved nærmere ettertanke er vel kanskje denne posten off-topic også?

 

Nåja,- skitt au.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen jeg la ut ble solgt til kost pris, la den kun ut for at noen kansje kunne tenkt seg en S13 som var i god stand med SR20DET og masse godis men som var billig pga riper i lakken :) 2/3 av den prisen jeg la den ut til går til å dekke conteiner frakten og andre omkostninger ved eksporten fra Japan :) så dette var ikke lagt ut for at jeg skulle tjene penger men for at det kansje skulle komme en drifte bil til hit, konkurere med FRS kunne jeg ikke siden han ikke selger biler.. meeeeen null prob :)

 

jeg må da kunne forsvare meg når noen angriper meg helt uten grunn, og det er det eneste jeg har gjort :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen jeg la ut ble solgt til kost pris, la den kun ut for at noen kansje kunne tenkt seg en S13 som var i god stand med SR20DET og masse godis men som var billig pga riper i lakken :) 2/3 av den prisen jeg la den ut til går til å dekke conteiner frakten og andre omkostninger ved eksporten fra Japan :) så dette var ikke lagt ut for at jeg skulle tjene penger men for at det kansje skulle komme en drifte bil til hit, konkurere med FRS kunne jeg ikke siden han ikke selger biler.. meeeeen null prob :)

 

jeg må da kunne forsvare meg når noen angriper meg helt uten grunn, og det er det eneste jeg har gjort :)

 

Det er ingen som har angrepet deg, Reidar. Jeg stilte et kritisk spørsmål ettersom jeg synes bilen du presenterte så heller lurvete ut, samt at prisen var vel stiv. Dersom 2/3 av prisen er inkludert frakt, så er vel det grunn nok i seg selv til å ikke kjøpe en slik bil fra Japan. Litt av poenget med en bil til 10-15k blir borte når man må ut med 25k i frakt. Nettopp derfor ønsket jeg å tipse andre om at det er et godt utvalg av slike biler i England, et land som er langt nærmere enn Japan...

 

Skal vi si at vi gir oss der? Føler at dette er svært lite konstruktivt...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm er sendt med Fredspipe så det ordner seg nok :)

 

beklager igjen at jeg la ut et "non profit" tilbud ang en bil jeg trodde kunne være int for noen :)

 

Nå er det kun 10 dager til jeg får min Drifto bil :D gleder meg :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyline? supra? silvia? 86?

 

(jøss.. er jo nesten bare Toyota og nissan man kan drite med jo :P )

 

Og Mazda og BMW :), sa jeg BMW? hehe. jaja, noen er jo teite nok til å Drifte med BMW og :), håper jeg ikke blir fryst ut av alle dere hardkara i Japanske biler da :), må bare påpeke at det ikke er fordi jeg er nazirass eller noe at jeg kjører BMW, mest tilfeldig, så fikk jeg lyst på bilen jeg har nå.

 

Virker som flere er i siget og handler biler nå, genialt. Treffet 14 april ga igjen mersmak og det kan se ut som at flere er enige i det. At det er tillatt med prøveskilt er genialt for å få mere aktivitet.

 

Gleder meg til å se Quicksilver og FSR parallelldrifte og spinne sirkler rundt hverandre med div posting på forum lagt bak seg :).

 

Blir spennende å se hva slags rått drifteapparat Quicksilver dukker opp med.

 

Var mye mørke bilder av bilene fra England, legg ut noen flere bilder av hele bilen FSR ?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få lagt ut noen nye bilder i helgen tenker jeg. Skal bare vaske og polere litt ;)

 

Noen prosjekttråd blir det nok ikke med det første. I år blir det hovedsaklig racing med en Locost, så får det blir drifting prosjekt til høsten. Vel, det er i det minste planen, men planer kan jo fort fremskyndes dersom økonomien tillater det... m'm

 

Har fått PM av Reidar og for min del er dette kun en diskusjon på et forum og ikke noe mer ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Mazda og BMW :), sa jeg BMW? hehe. jaja, noen er jo teite nok til å Drifte med BMW og

 

Du er jaggu teiting du altså :)

 

 

Men til trådens liv: Finnes faktisk billige 200sx'er i tyskland også.

Ikke så billig som i england, og ja det blir endel lengere frakt. Men ikke så mye lenger, og du får en bil med rattet på "den gærne siden" noe de fleste nok er vandt med og foretrekker :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om FSR skal bygge en versting-driftebil fra bunn så er det vel like greit å hente en billig bil fra England, med kanskje noen småfeil, enn å hente en mer enn dobbelt så dyr bil fra Japan, når han allikevel skal bygge opp fra bunn og sikkert bytte halvparten av alle deler på bilen. :)

 

Det blir sikkert tøft...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSR: Hva kan du skaffe en 200sx til meg for da? Gjerne med noe småsnacks som LSD, greit understell, evt noe trim på, bulker og slike småskavanker gjør ingenting så lenge de drar prisen ned.... Har lyst på en lekebil for feriepengene når de kommer! :)

 

I'll check ;)

 

EDIT: Kanskje litt for pen, men allikevel mye for pengene... http://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=149252

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår