Gå til innhold

tjaja, bilen min til salgs :(

sony606

Anbefalte innlegg

bleh, skal selge skrapet nå, er drittlei av å fikse og styre med den hele tiden.

rusten vinner, jeg gir meg :(

hva tror dere er realistisk pris for den? da snakker jeg om markedspris...

nissan primera 2.0 LX 91-modell.

SLX instrument panel med turteller.

sentral lås med fjernkontroll.

kjørt 10K siden alle pakninger i toppen skiftet inkl topp-pakning.

veldig pene 16" sommerfelger med splitter nye dekk, kjørt 1 måned. 205/45-16

splitter nye hakapelitta 4 dekk på 2 av vinterdekkene.

begge multi-link stagene er byttet det siste halvåret.

100% strøken innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd å se at du gir opp, men jeg vet akkurat hvordan det er. Samme grunn som jeg kvitta meg med LX'n min :(

Det er litt trist å tenke på det egentlig..

Men jeg vet ikke jeg..kan vel få mellom 10 og 20 for den. Avhengig av hvor mye rust det er selvsagt. Kjenner jeg bilen rett er det vel en del kjeks i kanalene bl.a...Sjekk litt rundt på autodb og sånt og sjekk hva liknende biler går for.

Om jeg kan spørre, har du tenkt på hva du skal kjøpe som erstatning?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, noen som nevnte for meg at noen forhandlere har en minimums pris på innbytte av biler. noen som har hørt om det?

skal prøve å få innbytte på bilen min, så kjøper jeg meg ny. så hvis noen vet av en forhandler som har en primera stående som koster rundt 20-30 tusen, så si ifra. heøst ikke rust på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sony606 skrev:
mhm, noen som nevnte for meg at noen forhandlere har en minimums pris på innbytte av biler. noen som har hørt om det?

skal prøve å få innbytte på bilen min, så kjøper jeg meg ny. så hvis noen vet av en forhandler som har en primera stående som koster rundt 20-30 tusen, så si ifra. heøst ikke rust på den ;)

ford gir av og til 20 000 uansett stand... men da må du kjøpe bruktbil for over 50 000...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider