Gå til innhold

Drturbo's nye prosjekt

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

I påsken hentet jeg meg ny Ascona B.

Soltak og skjermbyggere i stål!!!

Fikk med 2.2i motor, smidde lavkompstempler, polerte råder, ekstra blokk, 5tr kasse, recaro interiør og dørsider, riktig mellomaksling, senkesett, ekstra innsprut, org. tonede ruter og masse annet snacks, så nå blir det en turbo bil til. Ka du tru???

Asconavrak032.jpg

Asconavrak028.jpg

Asconavrak031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wow. Sprek! Spesielle hjulbuer. Gi den et særpreg og du har en døds rå Ascona. Den hadde vært nydelig med noe form for skjørt langs sidene. Kanskje det går å vidreutvikle manta gsi skjørta i stål. Veit om en som har dem i stål. Han reiste helt til finmark for å hente seg en rustfri Ascona B. Den hadde stål frontspoiler (sport) og stål sideskjørt. Da kjører du stilen. (ingen glassfiber) Kanskje diselpanseret hadde gjort seg. Da blir den meget spesiell.

Må bare si gratulere med et flott prosjekt...

PS: hva slags hjul dim skal du ha? 16x205 framme og 16x215 bak? Du må bare fulle ut de hjulbuene med noe skikkelige dekk og felger...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Et Meget Bra Chassy Her? Men Mangler Alt Av Deler

hvor mye? det er vel ikke den taksenka?

Siden hele bilen var en stor rusthaug, har jeg brukt de to siste dagene på å kappe dritten i biter sånn at det får plass på hengeren, i morgen går ALT sammen på dynga!!! Ikke no mer prosjekt på ei stønn!!!

Skal du kaste alle delene? Gir deg 500 for ALT av delene hvis de befinner seg innenfor en ok radius fra meg... Østfold... Så kommer jeg med lastebilen og henter alt....

ps: skal du ha det panseret du bydde på? Bare lurer se. siden du sier det ikke blir noe mere prosjekter på ei stønn på deg...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider