devileh Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ser fint ut det :) Blir det tilfeldige filmer som blir sendt hver måned or what? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ja. det er ikke den faktiske rekkefølgen slik du ser lista der. Du får alltid vite måneden før hva som er neste månedes film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Du har helt riktig. Du betaler kun for filmene. Kjempe greier... Aahh så det er du som kjører den 1,8t a4.... fulgte oss til Metro senteret... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Når kan jeg melde på å få tilsendt dvd filmer? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Når kan jeg melde på å få tilsendt dvd filmer? Straks webshopen er oppe så kan du melde deg på :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har denne kommet ut enda? Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Kjempeflott marius! Dette må jeg bare melde meg på med en eneste gang kiddie Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Steike!!! wtf? Hvordan blir opplegget? Må vi kjøpe hver gang, eller kaon vi hoppe over de filmene vi allerede har? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Og hva vil det koste.... ? Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Den faste månedes filmen må man kjøpe. Denne koster 159,-. Ellers får man alle tittler for 199,- om man er medlem. Hvis du har videoen kan du velge en annen for 40,- i tilegg. High octane Scandinavia kommer i Juni. Den kommer ikke i videoklubben før senere. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Den faste månedes filmen må man kjøpe. Denne koster 159,-. Ellers får man alle tittler for 199,- om man er medlem. Hvis du har videoen kan du velge en annen for 40,- i tilegg. High octane Scandinavia kommer i Juni. Den kommer ikke i videoklubben før senere. ah.. så siden jeg har 4-5 av filmene allerede må jeg velge en annen film for 40kr ekstra, og når den andre filmen jeg kjøper kommer som månedlig film senere må jeg igjen finne en annen for 40kr mer, som senere kommer som månedlig film igjen... Kjeedelig.. Da dropper jeg det heller, og kjøper de filmene jeg vil ha som før. Hadde dere fått til at man kunne melde seg av enkelte måneder, slik man kan i alle andre film/musik/bokklubber, hadde jeg blitt med. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Vi tar forslag inn til vurdering :D ah.. så siden jeg har 4-5 av filmene allerede må jeg velge en annen film for 40kr ekstra, og når den andre filmen jeg kjøper kommer som månedlig film senere må jeg igjen finne en annen for 40kr mer, som senere kommer som månedlig film igjen... Kjeedelig.. Da dropper jeg det heller, og kjøper de filmene jeg vil ha som før. Hadde dere fått til at man kunne melde seg av enkelte måneder, slik man kan i alle andre film/musik/bokklubber, hadde jeg blitt med. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ah.. så siden jeg har 4-5 av filmene allerede må jeg velge en annen film for 40kr ekstra, og når den andre filmen jeg kjøper kommer som månedlig film senere må jeg igjen finne en annen for 40kr mer, som senere kommer som månedlig film igjen... Kjeedelig.. Da dropper jeg det heller, og kjøper de filmene jeg vil ha som før. Hadde dere fått til at man kunne melde seg av enkelte måneder, slik man kan i alle andre film/musik/bokklubber, hadde jeg blitt med. det kan jo hende for din del at det tar eks 3 mnd til det kommer en makan film av den du har. etc. men dette finner du ut av selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 det kan jo hende for din del at det tar eks 3 mnd til det kommer en makan film av den du har. etc.men dette finner du ut av selv :) Selvfølgelig, men jeg har allerede ganske mange bmi. Jeg venter og ser hvordan det fungerer før jeg eventuelt melder meg inn. :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Det skal bli lov må fryse medlemskapet sitt hvis man har videoen. Dette kommer til å bli et eget felt i profilen som man må krysse av på. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg