Marius Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Denne mailen er blitt sendt til de fleste medlemmer. Har du ikke fått mailen? Ikke bekymre deg. Her er eposten. Hei alle videoklubbmedlemmer! I disse ferie tider sleit vi med å få tak på filmer nok til alle medlemmer. Vi beklager denne forsinkelsen kjempe mye og vi håper slikt ikke kan igjenta seg i fremtiden. Siden dere nå har vært utsatt for dette tenkte vi å gi dere en liten kompensasjonfor dette. Isteden for at vi velger månedens film så kan dere bestemme selv av følgende filmer. HUSK Å VELGE TO FILMER! August filmen OG September filmen. Send en mail til videoklubben@bilforumet.net om hvilke filmer du ønsker. Her er filmene High Performance Imports 1 + 2 High Performance Imports 3 + 4 High Octane 2 High Octane 3 Hard Tuned Imports 1 + 2 Hard Tuned Imports 3 Best Motoring - VTEC Club Best Motoring - Roaring V-Tec Battles at 10,000rpm Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jupp. Høres lovende ut dette. Altid glad i å velge ting :) Hvor lang tid tar det før dere sender filmene? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvor lang tid tar det før dere sender filmene? Ja, hvor lang tid tar det denne gangen. Nå har vi jo bestemt hvilke filmer vi vil ha. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Den kom ikke i dag. Vær dag jeg kommer hjem fra skolen titter jeg i kassa for å se om det ligger noen filmer der. Må si jeg blir skuffa vær gang jeg luker opp og det ligger regninger og annet søppel. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei. Jeg fikk bare EN film i posten denne gangen, var det ikke slikt at vi skulle få filmene for august og september denne gangen? Hva skjer? Må bare si at jeg synes den filmen jeg fikk nå var meget bra. MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 fikk dere noen form for svar når dere bestillte de 2(!!!) filmene? føler meg litt glemt her jeg uhhmmwhat? Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift4e Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Heia. Har vært medlem fra første dagen mailen kom ut om videoklubben. Jeg har ikke sett denne forum siden her så jeg har bare ventet siden august Filmen skulle komme og alldri fått noe. Ikke noen mail har det heller ikke kommet og når jeg har sendt spørsmål på mail så får jeg alldri svar.... Siter Drifting is FUN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Heia.Har vært medlem fra første dagen mailen kom ut om videoklubben. Jeg har ikke sett denne forum siden her så jeg har bare ventet siden august Filmen skulle komme og alldri fått noe. Ikke noen mail har det heller ikke kommet og når jeg har sendt spørsmål på mail så får jeg alldri svar.... Du er ikke alene om lang vente tid osv. Vis du har tilgang på Irc/mirc. Så går du inn på kanalen #bilforumet.net og tar kontakt med BF-marius eller HO-marius. Håper at du får en rask ordning på dette. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift4e Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 jeg har prøvd det også...og flere ganger på mail... Men fikk bestillt nye high octane siden jeg alldri får svar om den kommer... Men verste er vel at jeg alldri får noe info eller svar...... Siter Drifting is FUN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ser ut som jeg skal være glad for at jeg ikke meldte meg inn i videoklubben. Har dere fått sept filmen? Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg savner info, jeg savner filmen jeg SKULLE få, og hva skjer liksom? Skal dere tjene på dette, må dere oppfølge de kundene dere har. Dere graver deres egen grav med måten dere behandler vis om faktisk vil kjøpe filmen av dere. Men men... Nå snakker jeg bare ut i fra de markedsføring studiene jeg har gått. Og av erfaring med andre produkter på markedet der dette faktisk er tilfellet. :popcorn Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jeg mangler info, jeg mangler filmen Hva skjer? Jeg synes det er trist å lese denne tråden. Dere burde faktisk opfølge kundene deres som dere allerede har for å faktisk kunne få flere kunder. Dere vet at kunder som har god erfaring med klubben vil snakke positivt med det, og dett samme gjelder vis de har negativ erfaring med det, de snakker dritt til dem de kjenner. Jeg har noe markedsføring bakrund, og mener at måten dette blir gjort er meget tragisk. Håper dere faktisk gjør noe drastisk for deres en egen del slik at dere kan skape et makred og faktisk få slag. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg er helt enig i dette. Klubben begynte bra, men fra der gikk det bare nedover. Vi har liksom ikke fått de filmene vi skulle ha, og hvis dere har vansker med å skaffe filmer, hvorfor ikke da si det til kundene som venter på film, i stedet for å vente i det lengste og skape misstillit. Den siste forsendingen nå, fikk jeg 2 cover og en film, den ene filmen hadde tydeligvis vært i bruk og noen glemte å putte DVD'en tilbake i covertet. Ikke bra. Full skjerpings gutter. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har fått ene filmen min, og fikk en mail om hvilken jeg ville ha som nr 2.. (den jeg skulle ha var de tom for) så jeg svarte på spørsmålet.. Er en måned eller to siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hei igjen! Vi venter fortsatt på at coder vår skal få litt mindre å gjøre slik at han skal få gjort klar shopen igjen. :D Her er en liste over de fleste filmer som er på lager i dag. (Option er ikke på lager enda). Best Motoring - Battels at 10.000rpm Best Motoring - Carrera Invasion Best Motoring - Drift Bible Best Motoring - Enduro Challenge Best Motoring - Factory Fighters Best Motoring - Fuji Fast Best Motoring - Impreza vs. Lancer, The Final Battle Best Motoring - JDM Racers Best Motoring - JGTC The Official Guide Best Motoring - M3 Takes on JDM Super Sports Best Motoring - Porsche 996 Turbo The King?! Best Motoring - Roaring V-Tec, Battels at 10.000rpm Best Motoring - Rotary Reborn Best Motoring - Skyline GT-R The prodigy Best Motoring - Super Battle Best Motoring - The 350z Shock Best Motoring - The EVO Strikes Back! Best Motoring - Tokyo Auto Salon 2003! Special Edition Best Motoring - Type R Legend Best Motoring - VTEC Club Hard Tuned Imports - VOL 1 + 2 Hard Tuned Imports 3 High Octane 2 High Octane 2000 High Octane 3 High Octane 4 High Octane Overboost High Octane Scandinavia High Performance Imports - VOL 1 + 2 High Performance Imports - VOL 3 + 4 High Performance Imports - VOL 5 High Performance Imports - VOL 6 High Performance Imports - VOL 7 High Performance Imports - VOL 8 High Performance Imports - VOL 9 JDM Option International Edition 1 JDM Option International Edition 2 JDM Option International Edition 3 JDM Option International Edition 4 JDM Option International Edition 5 JDM Option International Edition 6 JDM Option International Edition 7 JDM Option International Edition 8 JDM Option International Edition 9 JDM Option International Edition 10 JDM Option International Edition 11 JDM Option International Edition 12 Initial D West Coast Custom Underground (Juli) Flere tittler kommer, men grei start? De fleste BMI ligger jo ute på nett, gratis og lovlig... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg