Marius Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Dere kan melde dere inn her http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=SH&cat=VCLB :D Vi kommer til å legge ut litt mere ganske straks om neste mnd film osv. Marius.. :naaaws Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hvor melder jeg meg på? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 du melder deg på ved å kjøpe månedens film som du finner under videklubben. for mer info. http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=52&cat=NEWS videoklubben: http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=SH&cat=VCLB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Betaler man noe i porto for filmene ? Bra tilbud dette her :) Men skjønner ikke helt hvordan man får betalt *stupid* doh Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Betaler man noe i porto for filmene ? Bra tilbud dette her :) Men skjønner ikke helt hvordan man får betalt *stupid* doh Du kan enten overføre via nettbank. (Du får betalings detaljer i en epost etter du har bestilt, Velg 'Forhåndsbetaling' som betalings måte). Du kan også få tilsendt denne månedens video og medlemsbetaling i postoppkrav. Det vil si du mottar månedes film i oppkrav og betaler alt da. Dette koster 22kr pluss 56kr i oppkravsgebyr. Den billigste og raskeste metoden er forhåndsbetaling. Bare si ifra om du lurer på noe mer. Alle filmer sendes gratis så lenge du er medlem :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Du kan enten overføre via nettbank. (Du får betalings detaljer i en epost etter du har bestilt, Velg 'Forhåndsbetaling' som betalings måte). Du kan også få tilsendt denne månedens video og medlemsbetaling i postoppkrav. Det vil si du mottar månedes film i oppkrav og betaler alt da. Dette koster 22kr pluss 56kr i oppkravsgebyr. Den billigste og raskeste metoden er forhåndsbetaling. Bare si ifra om du lurer på noe mer. Alle filmer sendes gratis så lenge du er medlem :) Ok, takk skal du. :) Mulig jeg er helt hjerne død nå, men hvodan før man bestilt? Det er liksom ikke no knapp å trykke på innpå "videoklubben".. helpme Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Ok, takk skal du. :) Mulig jeg er helt hjerne død nå, men hvodan før man bestilt? Det er liksom ikke no knapp å trykke på innpå "videoklubben".. helpme Fyll inn tallet 1 her siden du ønsker et medlemskap. Trykk så på PLUSS (+) :D Så er du videre Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Takk for hjelpen, da er medlemsskapet bestilt :D :naaaws Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Fyll inn tallet 1 her siden du ønsker et medlemskap. Trykk så på PLUSS (+) :D Så er du videre takk for hjelpen. Tror jeg må vente til den 1. juni med å bli medlem, er det da fremdeles mulig å få den vtec filmen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 I juni er det som det står High Octane Overboost som er mnd film. som medlem kan du kjøpe v-tec club for 199,- når det passer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 I juni er det som det står High Octane Overboost som er mnd film. som medlem kan du kjøpe v-tec club for 199,- når det passer deg. vis jeg melder meg inn nå. før den 1.juni. Får jeg den vtec club da? Og jeg har alerede High Octane Overboost kan jeg velge en annen film? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 vis jeg melder meg inn nå. før den 1.juni. Får jeg den vtec club da? Og jeg har alerede High Octane Overboost kan jeg velge en annen film? Hei! Bestiller du i dag får du med Vtec club for mai månede og du må fryse medlemskapet ditt om du ikke ønsker Overboost. Dette gjøres ved å sende en epost med FRYS i subject til videoklubben@bilforumet.net :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Alle som har bestilt medlemskap har nå blitt sendt video til og husk om dere vil fryse medlemskapet deres, tilfelle dere har High Octane Overboost, send en epost til videoklubben@bilforumet.net med FRYS i subject. Alle prisene i shopen skal nå være automatisk justert ned til 199 for alle medlemmer. :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Minner om at i morgen er det juni og alle som vil fryse medlemskapet sitt må si ifra om de ikke ønsker High Octane Overboost. Marius :D:D OPS: Får alle opp 199kr i pris på resten av DVD filmene? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg får ihvertfall 199,- på alle filmene i shopen Så nå er mai filmene sendt? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg