Gå til innhold

Historiens viktigste biler

Ranger emnet

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Det ville være galskap å rangere de på noe vis. Det er nettopp derfor mannebladet FHM har gjort akkurat det.

Makan til useriøs tøvliste. Mangler jo masse biler; Hakosuka GT-R og de andre Skyline-søstrene, Honda S2000, Toyota 2000GT med flere. Men det jeg virkelig synes er synd er de fem minuttene jeg kastet bort på å se på den lista og skrive i denne tråden som jeg aldri får igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står btw ikkje "viktigste" biler, står "feiteste".. og det e bare en personlig liste fhm har laget for å fylle ut bladet sitt tenker eg :/

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: viktigeste bilen som er laget er selvsagt den første.. den som så fint kalles "Benz Patent-Motowagen" :P

2: hvorfor er T-forden nede på 18plass?

3: er virkelig Boble Caben viktigere enn den som faktisk solgte bra .. Bobla?

4: hva faen gjør konsept biler på den lista?

5: Cadillac Escalade er fakter mer av tidenes minst viktige biler enn viktige

6: er jo faenma tilogmed et MOTORSYKKEL konsept der! det er jo ikke en bil engang!

7: Toyota 2000GT var et stort milepæle for den japanske bilindustrien.. hvorfor er ikke den der?

*Oppgitt*

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: viktigeste bilen som er laget er selvsagt den første.. den som så fint kalles "Benz Patent-Motowagen" :P

2: hvorfor er T-forden nede på 18plass?

3: er virkelig Boble Caben viktigere enn den som faktisk solgte bra .. Bobla?

4: hva faen gjør konsept biler på den lista?

5: Cadillac Escalade er fakter mer av tidenes minst viktige biler enn viktige

6: er jo faenma tilogmed et MOTORSYKKEL konsept der! det er jo ikke en bil engang!

7: Toyota 2000GT var et stort milepæle for den japanske bilindustrien.. hvorfor er ikke den der?

*Oppgitt*

Kan vel ha noe å gjøre med at det ikke var dine meninger de var ute etter å trykke?

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener den første bilen ikke er viktignok til å komme på første?

og du mener den bilen som gjorde at du og jeg kunne eie en bil ikke er viktignok til å¨komme på andre?

viktige biler er ikke Ohh den er så kul! men biler som har spilt en rolle i bilhistorien, som har forandret verden! .. tror nok aldri Dodge tomahawk kommer til å gjøre noe slik (et motorsykkel konsept som for en eller annan grunn dukket op på den lista)

når ble kinderegg ccr en viktigbil?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener den første bilen ikke er viktignok til å komme på første?

og du mener den bilen som gjorde at du og jeg kunne eie en bil ikke er viktignok til å¨komme på andre?

viktige biler er ikke Ohh den er så kul! men biler som har spilt en rolle i bilhistorien, som har forandret verden! .. tror nok aldri Dodge tomahawk kommer til å gjøre noe slik (et motorsykkel konsept som for en eller annan grunn dukket op på den lista)

når ble kinderegg ccr en viktigbil?

Såvidt jeg veit har ikke jeg uttalt mye om mine meninger med unntak av at jeg synes det var på sin plass at Integrale var på lista.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si meg enig i at Cadillac Escalade har satt noe særlig preg på bilverdenen heller. HMMWV/Hummer H1 burde heller vært på lista med tanke på hvor mange væpnede konflikter den har vært med i.

Dodge Tomahawk er jo ikke en bil en gang. Og Ford Excursion limo har heller ikke spilt noen enorm rolle for hvordan bilene er idag. Hva med Mustang? Det "rimelige" alternativet for de som ville ha amerikansk sportsbil i gamle dager?

Er vel heller nettavisen som driter seg ut og kaller det for "viktigste" biler...har ikke lest FHM-bladet, men håper at de mente feteste og ikke viktigste. For her var det mye fjas syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider