Svessa Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hadde satt på en gti leppe på bakfangern min for noen uker siden, men så skulle jeg ned fra en fortauskant, og der ble leppa liggende! Skulle egentlig kline'n på igjen i går, men så fant jeg den gamle (fremre) 90 fangern min, og skjærte ut den midtre delen, og med litt makt så satt den som kukk i kram snø på bakfangern. Ser tøffere ut enn med gti leppa, og så kan den fylles med gitter! Skal legge ut bilder senere... Kan ikke mene å huske å ha sett det tidligere? Noen som har? Og hvis du vil ha JÆVLIG lav bil, kan du jo alltids settepå en gti leppe under der igjen :) Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hadde satt på en gti leppe på bakfangern min for noen uker siden, men så skulle jeg ned fra en fortauskant, og der ble leppa liggende! Skulle egentlig kline'n på igjen i går, men så fant jeg den gamle (fremre) 90 fangern min, og skjærte ut den midtre delen, og med litt makt så satt den som kukk i kram snø på bakfangern. Ser tøffere ut enn med gti leppa, og så kan den fylles med gitter! Skal legge ut bilder senere... Kan ikke mene å huske å ha sett det tidligere? Noen som har? Og hvis du vil ha JÆVLIG lav bil, kan du jo alltids settepå en gti leppe under der igjen :) Hørtes tøft ut. Om du har en leppe til 90 fanger til salgs? :) min venstre del har fått pryl. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Så det på en Jetta på VWAudi treffet på Åpendag på NBS i fjor=) var rått. Kom med bilder, driver nemmelig og vurderer å gjøre det samme selv, bortsett fra at jeg tenkte jeg sku støpe om litt=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Tøft:) Har vurdert å sette på en orginal frontfager bak på 90 fangern på min Golf II. Det er en -84 med 90 fangere, så tengte å ta den orginale fangern fra -84 å sette bak på fangern, men de blir for mye. Kom med bilder, så jeg får se hvordan det er blirr gjort, så jeg også får laget noe slikt:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 "vwfreak" her på forumet har det på sin Jetta... Legger ut et bilde og håper det er greit Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Så bra ut på jettan! Har ikke kappa den til slik som han da, men lurer på om jeg må! Subber som en sko til tider! doh Laaaars: Vet du hvordan han har festa den? Jeg bare skrudde den fast i første runde, men skal få limt og pussa pent før jeg lakker. Legger ut bildet i kveld! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen som kan komme med en liten forklaring og bilder om hvordan dette f.eks skal gjøres? Har veldig lyst til å gjøre noe slikt med bakfangeren på min Golf II også. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hvor ble det av bildene, Svessa? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bildet av 90 leppa Tenker det blir bra når jeg får lakka og satt inn netting!!! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 øyh... sånn vil jeg og ha :D men tror jeg skal skjære slik som på jettaen.. dritbra :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Skal nok justere litt før jeg lakker den! Måtte bare ha den på på streetmeet'n :) Subber bra til tider! Har ca 3-4 cm klaring på endene :) Desidert den billigste måten å få tøff bakfanger på!!! Har lurt på om det blir tøft å sette på samme delen (snu den rundt) og feste isteden for gti leppa foran??? Det blir neste prosjekt!! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Tøft. Deg jeg møtte på Slemdal i sta? Så ut som en fyr på rundt 35 som kjørte. Vinka gjorde han også. Aner ikke hvem det var, men så litt ut som bilen din. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Dette ble jo meget bra. Da får jeg også skaffe meg en 90-fanger til, og skjære til å passe slik at den passer bak på min også:) Er det mye jobb? Hvordan feta du den i fangern bak? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har du kræsja eller svessa ? Syntest jeg så at døren din var litt ødelagt ??Kult det du gjorde med fangern , kanskje jeg også skal gjøre det.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Leppa sitter skrudd fast med tre skruer!!! Fort og gæli... Tok meg omtrent en halvtime det jeg har gjort på bildet nå!! Lakking og fylling som tar tid!!! Kjøpte bilen med ødelagt dør, og aggresjon over bilen i vinter har gått utover døra... Får ferdiglakka 88- dører på fredag! Digg. Eneste er at jeg mangler speil da... Noen som har? Var nok ikke meg du så Kladblod :) Har nok ikke fylt 35 enda.. Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg