Gå til innhold

Bakfanger leppe!

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

Hadde satt på en gti leppe på bakfangern min for noen uker siden, men så skulle jeg ned fra en fortauskant, og der ble leppa liggende!

Skulle egentlig kline'n på igjen i går, men så fant jeg den gamle (fremre) 90 fangern min, og skjærte ut den midtre delen, og med litt makt så satt den som kukk i kram snø på bakfangern.

Ser tøffere ut enn med gti leppa, og så kan den fylles med gitter!

Skal legge ut bilder senere...

Kan ikke mene å huske å ha sett det tidligere? Noen som har?

Og hvis du vil ha JÆVLIG lav bil, kan du jo alltids settepå en gti leppe under der igjen :)

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt på en gti leppe på bakfangern min for noen uker siden, men så skulle jeg ned fra en fortauskant, og der ble leppa liggende!

Skulle egentlig kline'n på igjen i går, men så fant jeg den gamle (fremre) 90 fangern min, og skjærte ut den midtre delen, og med litt makt så satt den som kukk i kram snø på bakfangern.

Ser tøffere ut enn med gti leppa, og så kan den fylles med gitter!

Skal legge ut bilder senere...

Kan ikke mene å huske å ha sett det tidligere? Noen som har?

Og hvis du vil ha JÆVLIG lav bil, kan du jo alltids settepå en gti leppe under der igjen :)

Hørtes tøft ut. Om du har en leppe til 90 fanger til salgs? :) min venstre del har fått pryl.

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft:) Har vurdert å sette på en orginal frontfager bak på 90 fangern på min Golf II. Det er en -84 med 90 fangere, så tengte å ta den orginale fangern fra -84 å sette bak på fangern, men de blir for mye. Kom med bilder, så jeg får se hvordan det er blirr gjort, så jeg også får laget noe slikt:) Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut på jettan! Har ikke kappa den til slik som han da, men lurer på om jeg må! Subber som en sko til tider! doh

Laaaars: Vet du hvordan han har festa den? Jeg bare skrudde den fast i første runde, men skal få limt og pussa pent før jeg lakker.

Legger ut bildet i kveld!

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok justere litt før jeg lakker den! Måtte bare ha den på på streetmeet'n :)

Subber bra til tider! Har ca 3-4 cm klaring på endene :)

Desidert den billigste måten å få tøff bakfanger på!!!

Har lurt på om det blir tøft å sette på samme delen (snu den rundt) og feste isteden for gti leppa foran??? Det blir neste prosjekt!!

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa sitter skrudd fast med tre skruer!!! Fort og gæli...

Tok meg omtrent en halvtime det jeg har gjort på bildet nå!!

Lakking og fylling som tar tid!!!

Kjøpte bilen med ødelagt dør, og aggresjon over bilen i vinter har gått utover døra... Får ferdiglakka 88- dører på fredag! Digg. Eneste er at jeg mangler speil da... Noen som har?

Var nok ikke meg du så Kladblod :) Har nok ikke fylt 35 enda..

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider