OleVik Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 er dere på fylla eller? Syns det så helt jævli ut på både jettan og golfen jeg :) vel vel smak og behag Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 er dere på fylla eller? Syns det så helt jævli ut på både jettan og golfen jeg :) vel vel smak og behag enig der du:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Trenger ikke dra på fylla for å synes det er tøft! Er nok smak og behag! De fleste foreløbig har syntes det er tøft :) , men er enig at en "oldschool" golf heller ikke så ille :) Jeg synes det er tøt med mest mulig plastik, og mer skal det bli!!! Planer om å støpe en kjempe spoiler! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 er dere på fylla eller? Syns det så helt jævli ut på både jettan og golfen jeg :) vel vel smak og behag Hør hør....helt enig Ole. sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Brukte du bare en sag for å dele opp den frontfanger som du har bak du da eller? Sitter den godt da, eller skal du feste mer? Blir slik på meg også nå, syns dette var dritt tøft assa:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Stikksag er tingen! Bare å skru den fast unnenifra, og på sidene så passer den. (sitter i spenn) lim på innsiden med noe bra lim.. sikaflex eller noe liknende... Skal lakke og fylle den til helge/uka... Legg inn bilder av prosessen din og da Tommen! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Okei. Da er jeg på leting etter en brukt 90 fanger foran, for så å gjøre samme måte du du:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg