stein_ørjan Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hei ! skjønner ikkje så mye tysk men,,, Driv å skifter plass for dumventilen min nå, driv å ordner samme opplegg som denne karen ved plassering av dump og tette hullet der returlufta kjem inn i g-lader : http://www.blauertacho.de/doc/bov/vw/g-60/bov-g60.htm Hittil har jeg tettet hull ved g-lader, og montert på dump på returrøret, men skader jeg motoren ved å tette returrøret slik at all luft kjem gjennom dumpen ? Jeg har brukt t-stykke og tenkte bare å tette den ene enden, er det bra eller burde jeg montere dumpen rett på slangen ? Og hvor blir alt trykket av i returrøret når dumpen er "lukket" ? Håper på kjappe svar siden jeg skal ordne litt med dette i dag mvh stein __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.