Gå til innhold

politiet på bilforumet!

Ranger emnet

flesvik

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

politet har vært på dette forumet i lang lang tid. så det er ikke noe nytt.

ikke har vi noe i mot det heller.

artikkelen i romerikes blad er veldig uheldig for forumet.

dette beviser jo at bilungdom m.f er det problem og nesten ønsker å være til bry. nå blir det vannskeligere å få gjennomført ''bilting''. takk.

jeg vil bare bekrefte for alle at innlegget i romerikets blad kommer fra et ukjent medlem fra forumet som ikke vet hva konsikvenser betyr.

Eiere av Bilforumet tar avstand fra aktivitetene som blir holdt på dette treffet da dette ikke er planlagt fra vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud de jo så på jordet langt unna det er mulig å komme.. streetmeet handler tydeligvis om "Konkurransen går rett og slett ut på å kjøre raskest mulig fra ett sted til et annet" .............!

Ehh.. er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde streetmeet handlet om å samle biler av alle slags mulige slag jeg også gå rundt å se, og prate med eierne. Problemet er vel det at vi som bare parkerer der, og går rundt å ser på bilene havner helt i skyggen for de 2-4% av folka som er der for å drikke, burne å få mest mulig oppmerksomhet ved å vise at de tør / kan burne og kjøre fort angry

De av dere som leser dette og som skal på streetmeet FOR Å ØDELEGGE (ja dere vet hvem dere er) kan ikke dere bare gjøre det en annen gang, når dere bare ødelegger for dere selv å ikke alle andre. Jeg vil faktisk ha muligheten til å dra på streetmeet å kunne være der mer enn et kvarter av gangen pga vi blir jagd bort.

Håper politiet leser dette å så de skjønner at streetmeet ikke handler om "fast and furious" type villmansskjøring, men et samlested for bilentusiaster!

Vi ses på streetmeet!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er bra at politiet er til stede og får vekk de som burner osv. Det er de som ødlegger for alle andre. Det er de grunneierene ikke vil ha der. De "ødlegger" plassen og lager masse merker i asfalt osv.

De som er med å organisere det og som er "seriøs og kjent" i miljøet skulle kansje invitert Lars P. Hallingstorp og Knut A. Nadheim som skrev det greiene i avisen med en kveld og forklare de hva som foregår på treffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker før når det var street meet på ikea her i byen, då var det en del av plassen der folk ikkje sto, og folk kunne ta noen fine breisladder.. greit nok, liker ikkje ikea spor på asfalten sin så får det bare være, men det e jo litt stas å se folk med grom-biler ta en fin sladd.. syns no eg..

husker og at politiet viste fram sine egne biler på den tiden :D bilen sto med "hore"-lysene på og de sto og smilte utenfor.. hehe.. var tider det.. no e det ingen breisladd, kanskje noen som prøver å børne og politiet stiller og viser vekk folk uten noen særlig grunn (virker det som på oss vanlig dødelige)..

og, nesten UANSETT faen, kommer avisen så står det noe negativt.. har gjerne vært et par positive artikler opp gjennom tidene, men kem leser sånt utenom de som var der? ser for meg at det e det avisene tenker hvertfall.. store bilder av han som spant en et sekund på ene bakhjulet og ingenting om de resterende timene..

den dagen eg eier en enorm parkeringsplass, skal folk få legge bilene så brei de bare vil :D sette opp gjerde rundt, selvsagt.. type: "street meet hos meg til helgen!" :P

edit: "bilforumet.nett", hehe, tipper at de i RB tror vi e en gjeng analfabete idioter som ikkje kan stave "nett" :P haha

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett at de har talt sin sak på et annet forum, og jeg vil egentlig velkomme politiet til å registrere seg her, så det blir en dialog mellom bil-ungdommen og politiet.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet vet godt hvor dei kan snappe opp opplysninger om det som dei er satt til å forhindre. I mange tilfeller stikker dei innom bare for å vise at dei vet, og andre ganger gidder dei ikkje å bruke tid på det som for dei ikkje er så alvorlige saker.

Men i visse tilfeller, som der en person tar og spinner smultringer rett bak politibilen må dei rett og slett gripe inn. Fyren fekk bot for manglende bilbelte og politiet var pissesure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel det at vi som bare parkerer der, og går rundt å ser på bilene havner helt i skyggen for de 2-4% av folka som er der for å drikke, burne å få mest mulig oppmerksomhet ved å vise at de tør / kan burne og kjøre fort angry
*Det viktigste er ikke å vinne' date=' men å spinne!*[/quote'] hehe, litt dobbeltmoral her:) Slapp av, er ikke uter noe bråk, bare syns det var litt artig:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår