Deprimera Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Er det slik at jo mer innpress det er jo lenger inn kommer felgen mot fjærskåla? jeg har 45 i innpress og felgen kommer for langt inn, må jeg ha mer eller mindre i innpress? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Ja. Eller spacer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Primerabodywork skrev: Er det slik at jo mer innpress det er jo lenger inn kommer felgen mot fjærskåla? jeg har 45 i innpress og felgen kommer for langt inn, må jeg ha mer eller mindre i innpress? Mindre i innpress. Jeg har originalt ET39, men syns de er for langt under bilen så jeg blir å gå for ET35 når jeg kjøper felger. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg