Glacius Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 SO i made my second DTM verison , i started earlie friday, and today its done.this is a mix of C&P and BRush , i brushed the wide body , and 20% of bumper, its from the new Alfa 147 and IMO it fits perfectly on this , i added DTM wing and interior fom a MERCEDES, and decals are from a ALfa 156 , and the muffler and bg is from a ASTRA DTM, i also changed the highlights of the hole image, i added highlights to the drivers helmet, and side of the car, brushed shadow , and i added mthe reflections on the car body my self and twisted them to amke em flow with the body line same with the hood decals, I also added NORWAGIAN flag on roof hehe :P Basicly tryin to keep it as REAL as poss hope u like it I know there are some errors but i dont ahve time for more =) Orig My DTM version Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 wow! jeg hadde brukt sikkert flere år på en sånn... wtf? jeg er virkelig imponert! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hvis noen hadde vist meg det bildet der og sagt "det her er en ekte bil". Så hadde jeg trodd på det uten å nøle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 samme sier jeg! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Helt INSANE wtf? rå... Å nummer 3 e jo d råeste talle i racing så den va helt sykelig bra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Helt rå, Glac!!! Eneste jeg kan si er at lyktene faktisk gjør at det ser ut som at det skjeler.. vet ikke om du har rørt de, men.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Syke hellige satan!!greit at gt er fet irl,men modden er helt insane!!syke satan sier jeg bare! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 som jeg har sagt på alle wippene du har sendt meg.. helt rått!! er så sjukt ekte og rå.. digger det norske flagget også;) selvom det ser ut til å være litt ut av senter.. ser at du har lagt til litt ekstra copyright greier:P kommet no lengre i søksmålet mot de drittene eller? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 takker folkens :D j holder på med ny CONCPT versjon nu ;) hehe MSPEED ja jeg fikk et brev der de Beklagde på det sterkeste hehe men faen j hadde lyst å tjene penger på dette jeg .:P men men takk igjen folkens Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hva skjedde?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 "beklagde på det sterkeste" My ass!:D de tjente jo penger på det og da burde jo du få noe av det! men men..de ødela til og med bilen din jo!:D:D Zlurv: noen brukte mange photoshoppede biler Bla annet Zein sin evo som Bakgrunn på mobiler.. altså at man bestilte bildet og så fikk det på mobilen.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Zlurv: les der oppe;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Rått, alt man kan si er kult med den bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Heeeelt syyyyykt! damndamn Meget bra jobba. Hvor lang tid brukte du egentlig? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Heeeelt syyyyykt! damndamn Meget bra jobba. Hvor lang tid brukte du egentlig? 1,5 dag ca,tror jeg... Egentlig helt sinnsykt arbeid på en dag! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg