ToRReS Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Det vil jeg tro! Sykt arbeid uansett! :D Nok en gang, meget bra jobbet! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Og..... Hvordan ressurser brukte du til alle de klistermerkene osv? Finner ingen brade sider for klistemerker.... doh Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 ZeIn svarer nesten konsistent aldri på poster i trådene hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Og..... Hvordan ressurser brukte du til alle de klistermerkene osv? Finner ingen brade sider for klistemerker.... doh Han fant klistremerkene på alfa 156 sin wtcc bil,iallefall noen. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Najs!!!! yummy Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Og..... Hvordan ressurser brukte du til alle de klistermerkene osv? Finner ingen brade sider for klistemerker.... doh takker folkens ,, søk på " DECALER på google kommer masse ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 mulig jeg tar feil men jeg trodde at Deutsche Touringcar Meistershaft bare var for tyske biler :) ellers perfekt! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 mulig jeg tar feil men jeg trodde at Deutsche Touringcar Meistershaft bare var for tyske biler :) ellers perfekt! Alfa har dtm biler de. ta et kjapt søk på google så finner du et par... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 SYKT!! helt syk modd!! hvor gammal er glacius egentlig??? godt at noen kan vise at normen kan mere en å gå på ski!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Han er 22 ;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ja du kommer nok til å tjene mye penger på dette en dag christer.,....men det vet du vell :D eneste jeg har å utsette er buret i bilen!! se signaturen min så ser du hur ett bur skal sitte i bilen!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 fy faen glac :D du er ekstrem.. ;) *se opp til* Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 nei du er nok ikke den eneste ii verden som ser opp til Glac ..... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg