Mds Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 i annledning motorfestivalen greide jeg å kjøre på mynt/coin i Oslo, uten at jeg hadde små penger, var nødt til å kjøre på rødt lys i bommen. Hvor stor bot kan jeg forvente meg? Har hørt noe om 300kr... Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 i annledning motorfestivalen greide jeg å kjøre på mynt/coin i Oslo, uten at jeg hadde små penger, var nødt til å kjøre på rødt lys i bommen. Hvor stor bot kan jeg forvente meg? Har hørt noe om 300kr... For å betale ANGREGIRO gjør du følgende: Gå inn på meldinger på mobilen din Skriv angrefjell for lett bil (totalvekt til og med 3 500 kg) Alternativt, skriv angrefjelltung for tung bil (totalvekt fra og med 3 501 kg) Tast mellomrom Skriv bilens registreringsnummer Tast mellomrom Skriv passeringsdatoen Avslutt meldingen med å sende den til 1960 som er mottakers telefonnummer Eksempel: angrefjell dj12345 260603 <sendes til 1960> Betaling av passeringen er fullført og du vil nå motta en bekreftelse på mobilen. Beløpet som er betalt vil fremkomme som en post på din faktura fra mobilselskapet eller bli trukket på ditt kontantkort. :) Eller hvis du driter i å betale angre-avgiften får du 300 spenn i gebyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ey, takk skarru ha, da var de pengene spart :D Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg