Gå til innhold

Ford Mustang 1970

Ranger emnet

ccb

Anbefalte innlegg

Blir aldri ferdig med å finne ut hvem av de jeg liker best. Mustangen er jo bare rå. Det er ikke til nekte for. Men Chevellen har dette enkle "plain car" preget kombinert med geniale linjer som gjør den tøff. I tillegg er Chevellen større i bagasjerom og bakseter. Greit når man har familie eller skal på treff...

Chevellen er også greiere i konstruksjonen med bl.a separat ramme, og spiralfjærer bak. Og Mustangen begynner det å bli svært mange av i Norge. Ikke det a det skal bety noe men...

Skulle jeg hatt amcar idag hade det nok helst blitt en '67 chevelle som er min favoritt.

Men jeg har jo hotrod-prosjektet å kose meg med da.....

'67 GTO cab er forresten også tøff.....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev egentlig Chevrolet, men siden vi har starta diskusjonen kan vi lixomgodt fortsette... :D

66 og 67 Chevelle er en MANDIG bil!! Neste bilen min blir enten en C3 Corvette eller en 66-67 Chevelle (håper jeg seff...) ;) Digger dem! :cool:

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha en '67 Chevelle i tillegg til rodden. Drømmer om en smallblock-utgave med masse skjulte oppgraderinger på brems, foringer, motor osv.

Trålet en stund Team Chevelle-siden på nettet. De har forresten noen meget bra skjermbeskyttere.

'66-67 Chevelle gir begrepet "stilrent" et nytt innhold!

post-861-13804850942195_thumb.jpg

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Mach-1 blir for stor i "rompa". Liker bedre '67 Mustang da. Det er en pen Fård.

Bakdelen med det er når man skal handle deler. Da må man ha med seg vognkortet slik at man kan finne ut produksjons-måneden på den så det går ann å få tak i riktige deler. En kompis har slitt litt med detta til en Falcon. Syntes han sa noe om at i samme året finnes det 3 forskjellige utgaver av samme del, til noe i forstillinga. Håpløst da!

Men en 67 Chevelle den er bare TØFF. Det var sånn jeg ville ha når jeg skulle handle amcar, men ble litt for dyrt for meg da. Så da ble det 70 istedet. Og deler er jo ikke noe problem. Nydelig!

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider