Gå til innhold

Hva synes vi egentli om Lørdag 16 April?

Ranger emnet


Simon

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo nå på tide at folk innser at dette med burning ikke blir tatt så godt imot av politiet.

Er det så jævlig vanskelig å forstå????

Klarer man ikke å samle x-antall biler uten å måtte svi av noe gummi?

Her i Halden har man et stort antall med biler som møter opp til krusing på 16 mai. Politiet har gitt streng beskjed om at hvis de ser noen burne, vil de frata de førerkortene.

Denne regelen har gjelt nå i flere år og dette ser ut til å gå bra!

Er altids en og annen sopp som på død og pine må gjøre det, men flertallet oppfører seg på normalt vis.

 

Hvorfor skal ikke dette gå bra på et streetmeet?

 

så sant så sant, hvorfor ikke gjøre som i halden, men vi snakker om 1mai og 16mai, da er torget sperret, men skjærtorsdag i halden/strømstad, det er da det er mesterråning!!!! - halden er perfekt for å råne i, er liksom så mange striper å velge!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må se dette litt fra politiet sin side også da. Hvis vi kan slutte å holde bilene strøkene, og heller begynne rave gatelangs og rane gamle damer så

slipper politiet å reise den feite ræva si opp av stolen for å stå dirrigere trafikk rundt ett kjøpesenter. Det er sånn politiet liker det: sitte i fred på kammeret, og stemple anmeldelsene med "henlagt" mens de drikker kaffe.

 

Alle må jo skjønne at det er mye bedre sånn?

 

Og vi må slutte og bry oss om bilene våre. Slutte å legge alle pengene i bilen, og holde den dønn strøken. Det eneste som kommer av det, er tekniske kontroller og sure politifolk. Finnes vel ingenting bedre enn noe falle ferdig rustent noe, som bremsene virker bare inne i mellom på? Får ivertfall kjøre i fred med en sånn rust haug, mens politiet jakter på disse hersens rasshøla i velstelte biler.

 

Kan vi ikke heller føye oss etter snuten da? Neste street meet: La oss si 500 biler kommer, med 2 personer i hver bil. Da er vi 1000 mann. Samles på ett kjøpe senter. Men istedenfor å stå parkert, og være enn sann samfunnsplage - så bryter vi oss inn og tømmer hele senteret.

 

Tenk deg gleden hos politiet, når de istedenfor å få den grufulle "det er en gjeng ungdommer med strøkene biler her! OG DE PARKERER ROLIG OG GÅR Å SER PÅ BILENE TIL HVERANDRE!!! HERRIGUD, DE PARKERER!!! HJELP OSS!!!!" telefonen - så får de heller "Det er 1000 gale folk som tømmer senteret - hjelp!". Da kan de sette seg tilbake, og fylle opp "henlagt" stempelet med litt mer blekk, og be personen som ringer komme når de har kontor tid heller.

 

Utrolig bra innlegg.

Hvorfor kan vi ikke legge neste streetmeet til industritomta i fredrikstad, der hvor vi var i fhjor våres? De som var der husker at det var et stooooooort område, null politi og folk kunne burne og styre som de ville. Ingen dør av å kjøre litt ekstra mil for å skape ett maksimalt fett streetmeet! babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra innlegg.

Hvorfor kan vi ikke legge neste streetmeet til industritomta i fredrikstad, der hvor vi var i fhjor våres? De som var der husker at det var et stooooooort område, null politi og folk kunne burne og styre som de ville. Ingen dør av å kjøre litt ekstra mil for å skape ett maksimalt fett streetmeet! babyhmm?

 

hehe, sant sant... :titties:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN ikke avslør HVOR dette skal skje hen!! Heller ikke dag, men kanskje "helgen 15-17 april" f.eks., da minsker vi sjansen for å få soperne til å ødelegge morroa...

 

Lønner seg nok å fastsette ihvertfall datoen tror jeg, ellers blir det mange som får problemer med å sette av hele helga.. :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg nok å fastsette ihvertfall datoen tror jeg, ellers blir det mange som får problemer med å sette av hele helga.. :rolleyes:

 

Joda skjønner jo det, men ikke avsløre før 2 uker før elns, og helst ikke plass, kanskje heller møtes et lett sted i sentrum hvor alle finner frem også kjøre derifra til den bestemte plassen med lokalrånerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda skjønner jo det, men ikke avsløre før 2 uker før elns, og helst ikke plass, kanskje heller møtes et lett sted i sentrum hvor alle finner frem også kjøre derifra til den bestemte plassen med lokalrånerne :)

 

Hvordan unngår du da at snuten også møter opp med en sivilbil eller ti og følger kolonnen? :rolleyes:

 

Jeg tror uansett det er håpløst å holde det skjult, om de er hypp på å finne ut av det så gjør de det. Bedre å satse på at de ikke bryr seg så sinnsykt om vi samles på et gigasvært industriområde istedetfor utafor et lass boligblokker.

 

Edit: Stavefeil.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda skjønner jo det, men ikke avsløre før 2 uker før elns, og helst ikke plass, kanskje heller møtes et lett sted i sentrum hvor alle finner frem også kjøre derifra til den bestemte plassen med lokalrånerne :)

 

 

Høres ikke dumt ut det gitt,

er med på den. Østfold er et meget passende område å ha Meet i, masse plasser som er øde.

 

 

OT: Var det deg som jeg stoppet for i en rundkjøring ved Metro? Måtte bare se på den meget pene bilen din. Jeg kjørte en sølv Volvo 740 med 2x 1000m i fronten.

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke dumt ut det gitt,

er med på den. Østfold er et meget passende område å ha Meet i, masse plasser som er øde.

 

 

OT: Var det deg som jeg stoppet for i en rundkjøring ved Metro? Måtte bare se på den meget pene bilen din. Jeg kjørte en sølv Volvo 740 med 2x 1000m i fronten.

 

 

 

Mvh Erik

 

Trukke det gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg hva som skjedde med han duden i saab cab'n, Som. prøvde å rense/rive av understellet på vei ut av plassen :p

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår