Dr_S Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Han ratta inn i en fortauskant eller.no... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bra jobba, var rimelig høy den kanten:p Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Beli et fint hakk i det skjørtet ihvertfall som jeg så i den han kjørte ut ifra krysset... lurer på om han banna litt da? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Han så ikke så høy i hatten ut, hehe, hadde ikke jeg gjort heller. Men ellers en fin saab mener jeg å huske da. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Han så ikke så høy i hatten ut, hehe, hadde ikke jeg gjort heller. Men ellers en fin saab mener jeg å huske da. Stemmer det. Lyden av glassfiber som blir knust var ikke til å ta feil av. Han stoppet rett etter at han kjørte over den kanten. Men han fant sikkert ut at han bare skule drite i å gå ut der for å se på skaden. Men snakk om å kutt sving. Skulle tro at føreren var sikker på at bakhjulene fulgte fram hjulene. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Stemmer det. Lyden av glassfiber som blir knust var ikke til å ta feil av. Han stoppet rett etter at han kjørte over den kanten. Men han fant sikkert ut at han bare skule drite i å gå ut der for å se på skaden. Men snakk om å kutt sving. Skulle tro at føreren var sikker på at bakhjulene fulgte fram hjulene. var vel heller det at det var masse folk rundt bilen, mørkt og litt vanskelig for å orientere seg som var feilen =) ikke lett å se veien foran seg når det er sinnsykt med folk der... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 var vel heller det at det var masse folk rundt bilen, mørkt og litt vanskelig for å orientere seg som var feilen =) ikke lett å se veien foran seg når det er sinnsykt med folk der... Du sier noe der... Lurer hva han tenkte egentlig... Må føle seg litt dum... utolig kjipt for karen i saaben... :rolleyes: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Du sier noe der... Lurer hva han tenkte egentlig... Må føle seg litt dum... utolig kjipt for karen i saaben... :rolleyes: han er vell bare tett? - hvilken bil er det vi prater om- og hva gjorde han? - få et bilde.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 han er vell bare tett? - hvilken bil er det vi prater om- og hva gjorde han? - få et bilde.. Unnskyld meg, men er du blind? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Unnskyld meg, men er du blind? har vell egentlig ikke lest ALLE punktene som er skrevet her, da jeg har noe som heter JOBB å! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Noen som fikk med seg hva som skjedde med han duden i saab cab'n, Som. prøvde å rense/rive av understellet på vei ut av plassen :p Håper for all den det var den svarte saab'en som sier han har 300hk, som har 120 :rolleyes: Satt det noen Keegs i den? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 har vell egentlig ikke lest ALLE punktene som er skrevet her, da jeg har noe som heter JOBB å! Trenger ikke hoppe over poste selvom man jobber ;) <-- Helpdesk i Skien Kommune idag! Men for å ikke spore helt av, så må det sinnsykt kjipt og rimelig flaut for han fyren. Jeg sto der og var en del som brøyt ut i latter der. Er igrunn ikke så utrolig moro når man tenker over at det kunne hvert deg selv. Tror de var litt keegse, hehe.. men så ikke ut som noen 300hk saab akkurat. Var en Cab med 2 personer vel. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Håper for all den det var den svarte saab'en som sier han har 300hk, som har 120 :rolleyes: Satt det noen Keegs i den? Hva fan er en keeg? :hvaskjera Jeg vet dere fra sørum har mye interne ord, men....keeg? Oversett? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Det er ikke 300hk i den bilen, men han som eier den sa til meg når han fant ut at jeg har M3, at han dro meg glatt, for han hadde 300hk.. jaaau! ;) Derfor det digger meg at den bilen crasha. Han er så eplekjekk han som kjører den.. Kommer fra Kløfta. Keeg = Kjekkas Ikke noe internt ord for sørum folk det nei.. haha :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 jah.... ser for meg en saab med 300 hk drar en e30 m3...... :rolleyes: saab, med mellom 25 og 40% effekttap fra motor til hjul, mot en M3, som er lettere, mindre effekttap, omtrent samme antall hk, og bakhjulsdrift........ :rolleyes: men, uansett, jeg er jessheimkar,ja, var da, flytta for 8 år siden, og har aldri hørt det ordet :D jeg begynner å bli gammal.... :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg