Gå til innhold

Hva synes vi egentli om Lørdag 16 April?

Ranger emnet

Simon

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den første 900 turboen som kom ut, hadde det, den første cab av 900 ny type hadde 25-30% tap, det er først den siste modellen de har kommt seg :)

Lurer hva de gjør for å få så mye effekt tap... 25-30% er ille...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generellt hele drivlinen, men spes. oppbygningen av girkassa.

den var lissom ikke svak, men bare dårlig konstruert.:)

om den civicen på bildet er din, så er du heldig, som alle andre nyere hondakjørere.

honda har den beste drivlinen, med DESIDERT minst effekttap fra motor til hjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30% effekttap!! hehe Hvor hadde varmen blitt av da? husk på 200kw med effekt er mye varme! Og hvis det er tap på dette i driverk vil dette utgjøre varme.

På nyere saab sitter det vel ca samme kasse som på nyere gm biler. Har ikke hatt noen problem jeg med kassa mi i alle fall.

Saab har vært raskeste fwd i sverige flere år. Og bortkasta med 300hk i fwd? WTF!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som innlegget mitt sier, de nyere saabene kommer seg... :rolleyes:

men de tidligere har stort effekttap.

har en bekjennt som har kjørt rally og asfaltrace med saab i alle år, både standard og sterkt modifisert, målt motor i benk, og på hjull, og baserer mine uttalelser på hans 15 år i faget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette temaet er litt off-topic, men jeg tror vi alle uansett har fått høre de fleste oppfattningene om siste streetmeet.

Hvor mye effekttap den skaab'en har, spiller vel egentlig ikke så mye rolle, det viktigste er hvor mye man har igjen ute ved hjulene. Dvs. hvis han hevder å ha 300hk, så bør det være på hjulene! Og hvis han isåfall skulle hatt 300hk, så gir jeg f i hva han har hvis man måler fra motoren.

-Eller var det derfor han egentlig bare hadde rundt 100hk?

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10et har ikke resusser,tid og penger, det sier dem iallefall, men å holde et pol10helikopter gåendes for å overvåke et biltreff kan dem :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert. Det er at politiet blir mer og mer upopulære! I natt var det noen som tente på tre sivilbiler utenfor politistasjonen her i tønsberg :D Leste at avensis'en (som jeg virkelig hadde noe i mot) gikk med i brannen.. 2 av bilene er totalskadd! Den/de som tente på må være bra modige. Bilene står parkert langs vinduene utenfor skranken....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utenfor og titta på gata der til morgen idag. Ser ut som noen har stått i flere timer og burna :) Gata var stappa med skum osv...Skummelt, nå kommer det val snart 2 nye ukjente sivilbiler her.... Men back to topic, de fleste her har vel snart fått sagt sitt om 16. april :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10et har ikke resusser,tid og penger, det sier dem iallefall, men å holde et pol10helikopter gåendes for å overvåke et biltreff kan dem :rolleyes:

De har vel fått i hjemmelekse å se F&F og andre filmer med helikopter oppdrag etter streetracers :D hehe

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utenfor og titta på gata der til morgen idag. Ser ut som noen har stått i flere timer og burna :) Gata var stappa med skum osv...Skummelt, nå kommer det val snart 2 nye ukjente sivilbiler her.... Men back to topic, de fleste her har vel snart fått sagt sitt om 16. april :)

Har vel det..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke 300hk i den bilen, men han som eier den sa til meg når han fant ut at jeg har M3, at han dro meg glatt, for han hadde 300hk.. jaaau! ;) Derfor det digger meg at den bilen crasha. Han er så eplekjekk han som kjører den.. Kommer fra Kløfta.

Keeg = Kjekkas

Ikke noe internt ord for sørum folk det nei.. haha :D

haha sikkert bilen til faren hans og! hahaha :D

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider