oeb Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Dette er sikkert sagt før, men.. Det er kanskje på tide at politiet og vegvesenet innser at rånerne og ungdommen ikke bare er ute etter å provosere. Ta for eksempel streetmeetet i Kristiansand (eller hvor det var) når "2000 rånere plutselig samlet seg", dem må da begynne å skjønne at det må være bedre å heller åpne baner og arrangere stevner istedet for å kjeppjage dem, det fungerer ikke i lengden. Svenskene har _mye_ bedre ordning på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Vi får se hva tiden bringer, jeg sitter å skribler ned en mail jeg evt skal sende til statens vegvesen ang forslag på treff og sikkerhet, stripe og "herje-plass" Hadde vært kult om vi fikk en pen kultur i norge ang Biltreff. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Vi får se hva tiden bringer, jeg sitter å skribler ned en mail jeg evt skal sende til statens vegvesen ang forslag på treff og sikkerhet, stripe og "herje-plass" Hadde vært kult om vi fikk en pen kultur i norge ang Biltreff. Mvh Erik Herje plass hadde vært noe... Lovelige steder å drifte på... uten at det koster flesk... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 men d spørs også litt hvor mye folk er villig til å betale da... blir ikke like bra oppmøte hvis d koster penger men da slipper vi vel fjortiss fyll da... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 men d spørs også litt hvor mye folk er villig til å betale da...blir ikke like bra oppmøte hvis d koster penger men da slipper vi vel fjortiss fyll da... penger betaler man, men f.eks. gatebil har du sett, det koster penger MEN foilk kommer alikevell for 14'is fyll. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 penger betaler man, men f.eks. gatebil har du sett, det koster penger MEN foilk kommer alikevell for 14'is fyll. Fylle vil det være uansett... synd vi ikke kan få en p-plass å leke på.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det var han i den saaben som var så j**** stolt av turtallsperra si?sto og ruste den opp på den hele tiden en i en sort saab cab.. :eek: sånt som lager feeling jo, om ingen revva opp ville jeg ikke kalt det streetmeet. Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Folks osm står å ruser på sperre synes jeg ikke noe særlig om... ønsker de å ta knekken på motoren sin så vet jeg bedre måter.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 :eek: sånt som lager feeling jo, om ingen revva opp ville jeg ikke kalt det streetmeet. Kanskje artigere om de drar litt turtall med clutchen ute? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Blir det noe Street Meet i år også, i forbindelse med Motorfestivalen 29 april til 1 mai? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 skal jo være det i lillestrøm da.. 29 april.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 skal jo være det i lillestrøm da.. 29 april.. Ligger det noe info om dette noe sted? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ligger det noe info om dette noe sted? Ligger en post på happeningsdelen av bilforumet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94527 Bruk søkefunksjonen.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ligger en post på happeningsdelen av bilforumet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94527 Bruk søkefunksjonen.. Takker! Søkte på Lillestrøm som ble sagt over, og fikk ikke opp denne posten. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Da var det dags igjen.. http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=155833 Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg