AnDtHo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Kan ikke noen regge ett veldig lettvint domene navn. f.eks streetmeet.no (sikkert tatt), så neste gang det skal være street meet så blir vi bare enige om hvilket sted det skal være treff, f.eks romerrike.Så kan vi heller f.eks 2timer før treffet offentliggjøre stedet på denne nettsiden. For sånn det var i går var det jo heelt håpløst, politiet ødela jo hele opplegget til tross for at vi oppførte oss eksemplarisk Kan fint bruke http://www.teamsideways.com hvis det er ønskelig, forumet vårt er også limitert kun til regga brukere.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 jeh syns det var litt tamt på metro men det var mest pga snutfaen var det og tok over hele greiene...jeg likte meg godt borte ved den røe vanen el hva det var me de lysa..de spilte bra musikk od da måtte selvfølgelig jeg danse litt hehe :rolleyes: sinnsykt mye fete biler og annleg.var en liten tur innom ikea selv men dro til strømmen så bar det til skedsomhallen..hehe... gleder meg til neste gang:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Som jeg sa i en annen tråd, lage et sms-basert system hvor man ikke kan regge seg uten å være anbefalt fra noen som er regga fra før. I starten putter man (dvs de som lager systemet) inn folk man vet er seriøse som så sprer det glade budskap videre. Ev. kan man legge inn de som har over X antall poster her på forumet og satse på at det går bra.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Så en rååå lexus is2oo der inne, fler som la merke til den eller?Noen som har noen specs??? Jeg la merke til den, også intr i specs om noen har. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 hvis vi hadde promoter streeet meet over pm og sms så hadde ikke snuten vist hvor vi var. Så kanskje det er tingen å gjøre fremover? :rolleyes: Synes det var helt glimrende at Politiet holdt seg på treffet hele kvelden jeg. Vi slapp all burning og idiotisk kjøring mellom folk og biler etc. Desidert et av de bedre streetmeetsa jeg har vært på... Bare synd det ikke var på Ikeaplassen, da den er litt større og finere å stå på. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Så en rååå lexus is2oo der inne, fler som la merke til den eller?Noen som har noen specs??? Tenker du på denne??? Er i tilfelle fra Skienstraktene.. Kjørte i kolonnen innover... Fet bil og sinnsykt lav :) Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Synes det var helt glimrende at Politiet holdt seg på treffet hele kvelden jeg.Vi slapp all burning og idiotisk kjøring mellom folk og biler etc. Desidert et av de bedre streetmeetsa jeg har vært på... Bare synd det ikke var på Ikeaplassen, da den er litt større og finere å stå på. nope-mx3 Synes også det er greit at politiet er der, så lenge det er for å holde orden og passe på at ting ikke sklir helt ut... Men å begynne å sope inn masse folk på kontroll o.l. er sinnsykt kjipt!! Og da ødelegges mye å stemningen føler jeg.. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Fotobokser var det nok av... var det film i de hadde du sikkert sett det blinka =) den røde bilen som bråka var enten en 200sx s13 eller en celica med gt4 look... en av disse? =) hehe ja, var den til venstre på bildet der, fikk med meg og dama joh :D Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Synes det var helt glimrende at Politiet holdt seg på treffet hele kvelden jeg.Vi slapp all burning og idiotisk kjøring mellom folk og biler etc. Desidert et av de bedre streetmeetsa jeg har vært på... Bare synd det ikke var på Ikeaplassen, da den er litt større og finere å stå på. nope-mx3 dårligste meetet jeg har vært på. ALT for lite, og dessuten hva er vitsen med streetmeet om folk oppfører seg som inne på politistasjonen, dette skulle være STREETMEET, ikke et vanlig biltreff. burning hører med! og det er bare få ganger jeg kan huske å ha sett spesiell dum oppførsel på de forrige meetsa. krangla stygt med en familievan på ringveien tidligere på dagen som utgjorde en MYE større risiko enn en som ofrer dekka sine for å lage show. så lenge det er egne plasser til burning så man slipper smelta gummi på bilen er det A O K for meg Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Jeg la merke til den, også intr i specs om noen har. Dette er nok den sølvgråe, den var rimelig fet... Fullstyla osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 dårligste meetet jeg har vært på. ALT for lite, og dessuten hva er vitsen med streetmeet om folk oppfører seg som inne på politistasjonen, dette skulle være STREETMEET, ikke et vanlig biltreff. burning hører med! og det er bare få ganger jeg kan huske å ha sett spesiell dum oppførsel på de forrige meetsa. krangla stygt med en familievan på ringveien tidligere på dagen som utgjorde en MYE større risiko enn en som ofrer dekka sine for å lage show. så lenge det er egne plasser til burning så man slipper smelta gummi på bilen er det A O K for meg Godt å se at det er to av oss som liker show. Resten av gutta her synes tydeligvis det er dritfett å beundre lakken og "stylingen" på slitne Golf 2ere og Sierraer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Godt å se at det er to av oss som liker show. Resten av gutta her synes tydeligvis det er dritfett å beundre lakken og "stylingen" på slitne Golf 2ere og Sierraer. Er nok mange som synes et burning og race er show, men ikke på bekostning av at streetmeet blir totalt bannlyst.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 den var sølvgrå, stod racingpower på siden av den tror jeg det var. så litt femi ut han som kjørte den men kan jo være skinnet som bedrar :titties: Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Fett med burning osv, men hvem tørr å burne når purken er i nærheten hele tiden. Kjipt å få beslagt førerkortet av en sånn filleting spørr du meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Var det noen som mista lappen el. igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg