oleoleole Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg syns meetet var helt kurrant. Bra oppmøte og ikke så veldig mange fulle folk å se, selvom det var noe knust glass der. Riktig nok ikke noe action der, men lever godt uten det selvom det er toppen av kremen på kaka. ;o) At politiet er til stedet gjør i bunn og grunn ikke noe, så sant de ikke er nazi i skallen og skal jage oss vekk fra sted til sted. Jeg trur nok politiet følger mye med på forumet her nå, så backup-planer er egentlig ikke noe særlig vits. Har de bestemt seg for å jage oss vekk, så gjør de det. Har de ikke fått med seg backup-planen, så ser de lett at plutselig over 100 biler (eller over 90% av bilene til stedet) kjører etterhverandre i en diger kolonne... Ellers skvatt jeg noe jævlig av den ene raketten som ble fyrt av, faen ta deg ;o) Ellers var vi på Nissan treffet, og muligens Mazda-treffet på en eller annen grill med et stedsnavn som begynner G trur jeg det var. De har visstnok fått masse skryt på burgerene dems, men jeg ble ikke direkte imponert selvom de smakte bra. Dere bør ta dere en tur til Foyn's i Særp, DET er burgere;D Men jeg likte skiltet de hadde på det ene bordet ute; "Lydd opp etter dere" ;o) Jeg skriver litt baklengs her sånn plutselig, eller egentlig uten tidsbegrep i det hele tatt... I Oslo sentrum før motorfestivalmessa (som egentlig ikke er så bra, men bare dyrt:p) så virket det som om coilen på bilen min gikk til helvette... fremdeles død, men coilen klarte å få tent bilen etterhvert og vi fikk kjørt til nissan-treffet, og streetmeet, til moss, til esso grålum, til hjem. Var mye feiltenninger og rare turtall ute å gikk... I dag, i dag er bilen nesten helt død. Den tenner på mellom 200-500 omdr. Det er ikke akkurat nok til å flytte bilen noen steder:p Vi dro til Campino i Moss som visstnok er kåret til Norges beste kebab? Den var veldig god, men babrullen på campino i sarp var hakket bedre gitt. På døra ved dassen stod det foressten "Ødelalgt og ubrukelig" ;o) Ellers begynner temperaturen og bli bra ute på kveldene... PS! Skriver jeg mer nå gidder ingen å lese hele greine.. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Gjør ikke noe om politiet er til stede. Så lenge dem gjør jobben sin og ikke er der for å gjøre det surt for ungdommen. Så å straffe ungdomen med att de har arangert et "lovelig" street meet, men inntauing til biltilsynet synes jeg er helt latterlig. Det eneste de oppnår med det er: små treff, som er MYE farligere og som bare folk inne i street-racing miljøet vet om. Og de mister enda mer respekt! Respekt er ikke nå man får. Men noe man gjør seg fortjent til! Så til dere i politiet som leser dette: Bruk HODE neste gang dere møter opp på slike treff, å se positivt på det.Og ikke lag faen for oss! Vær til stede, la litt burning være lov på en liten plass, se på bilene og ha det gøy dere oxo! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 kunne jo bare ha fått tak i en stooor plass som var privat eid da! hehe da kunne dem ikke ha sagt stort Så lenge det ikke forstyrrer almen ro og orden så kan de ikke det nei. Men så fort det blir bråk o.l. som sjenerer naboer så kan de komme. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Gjør ikke noe om politiet er til stede. Så lenge dem gjør jobben sin og ikke er der for å gjøre det surt for ungdommen. Så å straffe ungdomen med att de har arangert et "lovelig" street meet, men inntauing til biltilsynet synes jeg er helt latterlig. Det eneste de oppnår med det er: små treff, som er MYE farligere og som bare folk inne i street-racing miljøet vet om. Og de mister enda mer respekt! Respekt er ikke nå man får. Men noe man gjør seg fortjent til! Så til dere i politiet som leser dette: Bruk HODE neste gang dere møter opp på slike treff, å se positivt på det.Og ikke lag faen for oss! Vær til stede, la litt burning være lov på en liten plass, se på bilene og ha det gøy dere oxo! Kan politiet gjøre noe riktig? Virker som alle her mener at snuten kun er til bry og aldri gjør noe vettu. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Nei gutter, nå må vi ikke være for strenge med onkel blå her. Det er klart, det er jo kjedelig for dem og å sitte hjemme på en lørdagskveld! Og, nå snakker jeg bare for meg selv, men kunne jeg dratt på streetmeet, og i tillegg fått betaling av alle de som var på streetmeet for å være der, så jeg kunne kjøpe meg det jeg ville, da hadde jeg vært der tida ut også! Og det sier seg jo selv..kommer man på streetmeet i helikopter, da har man hvertfall mest oppmerksomhet og mest hester... Uansett. Ålreit treff. Plassen var litt dum, ettersom det ikke ble noe..felles..alle måtte liksom parkere overalt. De bilene jeg synes var fetest sto jo liksom henslengt nede på Esso. Men det er jo bare meg da. Ellers var resten av dagen ålreit. Jeg trodde vi hadde regna alt for god tid til Hellerudsletta og hele opplegget, men når vi bøndene fra Fredrikstad-området er på tur, da tar det gjerne litt ekstra tid å finne veien. Er ikke vant med store byer, store veier og store skilt med mye info på :P Robsrud Grill het det oleoleole, og burgerne var gode ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Robsrud Grill het det oleoleole, og burgerne var gode ;) Ah, det var det ja. Burgerene var selvsagt gode, men Foyn's eier de;o) Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg må si at politiet gjorde en serdeles dårlig jobb på lørdag, At vi ikke får lov til å samles på en plass er er helt utrolig ! :fuckme2: Jeg følte meg som en terrorist der jeg sto og hørte på musikk og prata bil med kjentfolk, plutselig kommer det et helikopter som skrur på full belysning, og politiet som står i inngangen vil ikke ikke slippe inn flere biler til tross for at det er mange ledige plasser og folk oppfører seg sånn någenlunde. At det går an ! Forrige gang jeg hørte om at folk ikke fikk lov til å samle seg i folkemengder var under nazi-tida, og det er ikke det vi forbinder med Norge i dag. Etter at vi ble jaga fra Lørenskog gikk ferden til IKEA på furuseth, hvor Oslo politiet kom og sa at IKEA ikke ville ha oss der fordi vi hadde knust en bil forrige gang vi var der? :confused: Jeg var da vitterligen på hele treffet på IKEA og jeg så ingen bil som ble knust ? Hvis noen fra politiet leser dette: Dere graver deres egen grav! Det eneste dere oppnår med å oppføre dere som Nazister er å få flere med politihat. Kanskje vi skal begynne med dop istedefor, da blir vi ihvertfall ikke straffet ?? PS: Til dere som sto og hoppa på en Voyager ved inngangen til metrosenteret! Dere har ingenting på et Streetmeet å gjøre !! angry Streetmeet er for de som vil bygge og bruke bil, ikke de som vil knuse til ingen nytte!!! Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det ikke bare enkelt og å si: Oslo sentrum ! Med så mange biler vi var på lørdag, greier vi fint å stenge alle veier fra stortorvet til klingenberg. Det blir totalt kaos og ingen kan taues bort heller. (tauebilen kommer jo ikke frem, og de som står ytterst kan jo ikke taues -de står jo i kø! thumpsup ) Da får politiet se at det er bare dumt å oppføre seg som nazi, for da må vi ty til sånne løsninger. Et annet alternativ er: tid og oppmøtested blir avtalt her på tråden Så går ferden derfra til et dertil egnet sted som ingen vet om i kolonne F.eks oppmøte Asker med kolonne til Drammen, det er to forskjellige politidistrikt og de er ikke forberedt. Da får vi IKEA tilstander hvor det er morsomt, men politiet kommer innom og sørger for at det ikke går helt av skaftene. StreeeeeeeeeeeeeeeeeeetMeeeeeeeeeeeeeet er kommet for bli < Get used to it! > Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoforlife Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var det noen som tenkte på at Metro senter i all hovedsak er en boligblokk der det bor 75% pensjonister? I tillegg er det flere serveringssteder og andre langåpne forretninger i bygget som har åpent lenge etter senterets stengetid. I tillegg ligger senteret midt i tettbebygd område. Nei, neste gang får vi finne et sted som ligger vekk fra bebyggelse slik at det ikke blir sjenerende støy for utenforstående. I tillegg kanskje vi skal sjekke med grunneier på forhånd og be om tillatelse til å bruke stedet. Og vi må utpeke noen som er ansvarlig for feiing og rydding. Er dette på plass og vi har en dialog med politiet på forhånd vil nok mer bli tillatt. Tror ikke det er mulig å ha et streetmeet uten at politiet vet det på forhånd eller finner det ut raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Syns det var bra med folk på Metro på Lørdag, vi var innom en tur før vi satte kursen mot Bergen. Men purken tok helt av med sperring av innkjørsler og helikopter..... Må da gå an å samles ett sted uten å bli omringet av onkel blå.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det burde da gå an å avtale med snuten å ha et street meet på forhånd? De er sikkert mildere innstilt, hvis vi faktisk ber dem om lov, og ber dem stille med gammelbilene sine etc. (Snuten har faktisk en del veterankjøretøyer.) Finner vi en grunneier som vil låne ut plass, og ikke har noe imot gummirester burde vel ikke burning på avsperret område med vakter være no problem? Låner vi Amcars portable juletre som i sin tid ble innkjøpt for å arrangere streetlegal på offentlig vei kan vi kjøre lovlige 200meters, med tidtagning på offentlig vei... Alt vi trenger er noensom har lov til å arrangere, + 400 meter avsperret bein vei. (burnesone, stripe, og bremsesone.) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1546793.ece Her står det :"Med så mye politifolk i nærheten er det selvfølgelig ingen mulighet til å få svidd gummien her i Lørenskog. Men den desiderte hovedtyngden av dem som kommer hit med bilene sine, er skikkelige bilførere." Dette sier Stein Brynhildsen, leder for trafikk- og forebyggende avdeling i Romerike politidistrikt. Hva F.... var meningen med å jage alle sammen da og gjøre alt de kan for å forhindre at treffet skjer i det hele tatt? Hvis politiet selv mener at hovedtyngden er skikkelige bilførere? Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg syns meetet var helt kurrant. Bra oppmøte og ikke så veldig mange fulle folk å se, selvom det var noe knust glass der. Riktig nok ikke noe action der, men lever godt uten det selvom det er toppen av kremen på kaka. ;o) At politiet er til stedet gjør i bunn og grunn ikke noe, så sant de ikke er nazi i skallen og skal jage oss vekk fra sted til sted. Jeg trur nok politiet følger mye med på forumet her nå, så backup-planer er egentlig ikke noe særlig vits. Har de bestemt seg for å jage oss vekk, så gjør de det. Har de ikke fått med seg backup-planen, så ser de lett at plutselig over 100 biler (eller over 90% av bilene til stedet) kjører etterhverandre i en diger kolonne... Ellers skvatt jeg noe jævlig av den ene raketten som ble fyrt av, faen ta deg ;o) Ellers var vi på Nissan treffet, og muligens Mazda-treffet på en eller annen grill med et stedsnavn som begynner G trur jeg det var. De har visstnok fått masse skryt på burgerene dems, men jeg ble ikke direkte imponert selvom de smakte bra. Dere bør ta dere en tur til Foyn's i Særp, DET er burgere;D Men jeg likte skiltet de hadde på det ene bordet ute; "Lydd opp etter dere" ;o) Jeg skriver litt baklengs her sånn plutselig, eller egentlig uten tidsbegrep i det hele tatt... I Oslo sentrum før motorfestivalmessa (som egentlig ikke er så bra, men bare dyrt:p) så virket det som om coilen på bilen min gikk til helvette... fremdeles død, men coilen klarte å få tent bilen etterhvert og vi fikk kjørt til nissan-treffet, og streetmeet, til moss, til esso grålum, til hjem. Var mye feiltenninger og rare turtall ute å gikk... I dag, i dag er bilen nesten helt død. Den tenner på mellom 200-500 omdr. Det er ikke akkurat nok til å flytte bilen noen steder:p Vi dro til Campino i Moss som visstnok er kåret til Norges beste kebab? Den var veldig god, men babrullen på campino i sarp var hakket bedre gitt. På døra ved dassen stod det foressten "Ødelalgt og ubrukelig" ;o) Ellers begynner temperaturen og bli bra ute på kveldene... PS! Skriver jeg mer nå gidder ingen å lese hele greine.. Var innom Campino og spiste litt rester etter byen på lørdag og kom over samme lappen på toalett døra som du viser til.. Måtte brukte telefonen å ta ett bilde.. Noe av det dummeste jeg har sett! ....Og forresten, forrige helg sto det "Toaletten er oddelåst" :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg må si at politiet gjorde en serdeles dårlig jobb på lørdag, At vi ikke får lov til å samles på en plass er er helt utrolig ! :fuckme2: Jeg følte meg som en terrorist der jeg sto og hørte på musikk og prata bil med kjentfolk, plutselig kommer det et helikopter som skrur på full belysning, og politiet som står i inngangen vil ikke ikke slippe inn flere biler til tross for at det er mange ledige plasser og folk oppfører seg sånn någenlunde. At det går an ! Forrige gang jeg hørte om at folk ikke fikk lov til å samle seg i folkemengder var under nazi-tida, og det er ikke det vi forbinder med Norge i dag. Etter at vi ble jaga fra Lørenskog gikk ferden til IKEA på furuseth, hvor Oslo politiet kom og sa at IKEA ikke ville ha oss der fordi vi hadde knust en bil forrige gang vi var der? :confused: Jeg var da vitterligen på hele treffet på IKEA og jeg så ingen bil som ble knust ? Hvis noen fra politiet leser dette: Dere graver deres egen grav! Det eneste dere oppnår med å oppføre dere som Nazister er å få flere med politihat. Kanskje vi skal begynne med dop istedefor, da blir vi ihvertfall ikke straffet ?? PS: Til dere som sto og hoppa på en Voyager ved inngangen til metrosenteret! Dere har ingenting på et Streetmeet å gjøre !! angry Streetmeet er for de som vil bygge og bruke bil, ikke de som vil knuse til ingen nytte!!! Jeg er enig her, jeg synes også vi med rette kan kalle politiets metoder for nazi-lignende; så de som måtte tilhøre det høyreekstreme miljø, oppsøk politiet og lær av dem! Hørte blant annet at de truet ved å si: alle de som ikke drar herfra nå mister lappen. Hvordan kan de si noe sånt? Har de myndighet til det? Det er det der med at man plutselig ikke har lov å samle seg på en plass lenger, skikkelig gestapo. Det er tydelig at ordensmakten ser på det som ett stort problem at bilintresserte har klart å organsiere seg via denne websiden. Det folk på¨forumet her ikke skjønner når de argumenterer med at børning vil gjøre at streetmeet blir bannlyst, er at : Streetmeet er allerede bannlyst, det så vi igår. De som er så naive at de ikke inser det, er kanskje litt nazi selv? Det trengs verken børning eller bråk for at politiet ødelegger "morroa" som aldri ble noe av igår, dere dustene på forumet som sier at børning ødelegger, slutt med det! Ordensmakten synes det er ødeleggene nok med streetmeet i seg selv! I mine øyne er streetmeet verken lov eller ikke lov, det er uavhengig av regler og lover, det er noe de bilintresserte ungdommene her arrangerer og eier. Det er vår "eiendom", noe vi har klart å skape! Dette at vi har makt til å organisere oss, uroer ordensmakten. Det er både urettferdig og uriktig at bilintresserte blir sett på som kriminelle, men husk at når vi er samlet så mange på ett sted med samme interesse, har vi faktisk makt vi også! Vi trenger ikke nødvendigvis å adlyde politiet helt uten protester, særlig når det vi gjør ikke er ulovlig! Politiet forgrep seg på folkefriheten vår på lørdag, skjønner folk det? Det er ikke greit at politiet kan styre mennesker med jernhånd på denne måten her. En annen ting; legg streetmeet til en industriplass eller et annet sted som ikke er midt oppi boliger og all annen dritt neste gang! For meg ligger faktisk spenningen i å kunne børne og mishandle bilene litt i felleskap med andre mennekser som synes det er morro, streemeet skal ikke være noe jævla musemustreff! heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hvis noen fra politiet leser dette: Dere graver deres egen grav! Det eneste dere oppnår med å oppføre dere som Nazister er å få flere med politihat. Kanskje vi skal begynne med dop istedefor, da blir vi ihvertfall ikke straffet ?? Nemlig! Jeg tror ingen er tjent med en slik nulltoleranse blant politiet. Jeg tror også folk flest foretrekker at politiet er imøtekommende og i dialog med ungdommen enn kun å drive nulltoleranse! Jeg kan forstå at de sender ned et par politibiler for å kunne ha kontroll på hva som foregår der. Men når det sendes ned haugevis av politibiler, politihelikopter og mange sivile biler, så blir det noe annet. En sivil politibil er ikke der for å gjøre det trygt, men for å kunne skrive ut flest mulig bøter. Hvis politiets hensikt var å holde orden og vise at de var der, så ville de ikke hatt så mange sivile biler der. Eller var hensikten med de mange sivile bilene å skrive ut så mange bøter som mulig for å dekke opp en liten del av alle pengene som ble brukt til overtidslønninger og natt-tilegg til 30-50politifolk? Jeg trodde ikke at jeg kom til å dra så tidlig som 23.. Da jeg skulle dra fra Metro så ga jeg en del gass for å følge etter neste bil og ikke lage luke i trafikken. Dette medførte at hjulene mine begynte å så vidt spinne i et til to sekunder. Var ikke nok til å lage røyk engang. Men like i nærigheten stod en sort Ford Excursion. Det viste seg å være en sivil bil. Jeg ble vinket inn til siden og fikk utlevert en bot på 3000! angry Jeg prøvde å forklare dem at det stod ingen mennesker i nærigheten og at mine hensikter var ikke å burne masse for å lage show, men de var bare utrolig sure og viste tydelig at det ikke var rom for diskusjon. Like etter de hadde snakket med meg så skrev de ut bot til en som kjørte med kurvelys i stedet for hovedlys! Jeg synes det er helt sykt at politiet kan oppføre seg på denne måten! De ønsker helt tydelig ingen dialog eller fornuftig løsning. En annen ting er at de få personene som drakk denne kvelden fikk stå i fred, men en edru sjåfør får ikke lov til det... Gratulasjon til Romerikets politikammer for å ha svidd av haugevis av skattepenger og skapt en MYE større politihat blant ungdom! fucku Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg