olehenri Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Word................ Her er eks dere hørte on hu Dama på 77år som hadde klart å kjøre inn Yaris sin gjennom butikk vinduet på en sykkelbutikk i Bergen jeg tror ikke at hun fikk noen bot. Men vis det hadde vært en 240 eller 200sx eller en typis rånebil med en sjåfør som var mellom 18 og 23år så hadde sikkert denne sjåfører mistet lappen.... Fuck THA Police for diskriminering....... enig der! Hvis de tror/vet at den "innvolverte" er en råner eller har en litt kraftig bil så reagerer de kraftigre, slik virker det hvertfall som her på lillehammer! de er så jævla skutt i huet! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 var kult på lørdag, samla en gjeng med 12 biler fra Fetsund og kjørte i kolonne innover mot Metro, det var fett. Kunne vært litt mere liv og burning. Glemmer ikke Obs i fjor, det var hefftig. Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg kjørte ut derifra uten lys. Jeg fikk ikke noe bot men de vinka til meg :fingers: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vel, er vel ikke stort mer å si om politiets opptreden på stedet, greit nok, de gjorde jobben sin men faen å ivrige de var! politiet gikk inn på bensin stasjonen på nedsida metro'n for å spørre om han som stod i kassa om han skulle be eiern flytte supra'n som stod på utsida mellom et sett av pumpene, med mange beundrende syn rundtom, det var ørtenhundre pumper(def;alle unnatatt der supra'n stod;P) ledig, og så kommer det en politimann ut og begynner å snakke om at det er av sikkerthets messige henyn at den bilen ikke kunne stå der 8-) Gledesdreper! angry (mener å huske eiern sa den hadde vist ca 485 hester under panseret;)kjipern! :rolleyes: ). Men med tanke på resten av "arrangementet" syntes jeg detta vira ålreit jeg! mye hyggelige folk å snakke med og greier, dette var min første tur på streetmeet og selvfølgelig ikke det siste! Dette frister til gjentagelse!:D PS! Som Phobia sier på side 7 ca. så hadde det ikke vært kjipt med et streetmeet i området rundt Drammen! kjapt å komme til også! Drammen er jo kjent for å være Norges største veikryss! :D thumpsup EDIT: Kjipt at alt splitta seg sånn etter klokka 12, med mine og mine passasjerers bekjentskaper i området rundt lørenskog, ble det mye farting frem og tilbake mellom lillestrøm og metro'n og furuseth på jakt etter folk, men fant ingen så vi dura hjemover.. si ifra hvor dere stikker neste gang a! :( hehe Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ble ganske vellyka starta med grilling i candy shop kolonne derfra til ryen hvor vi møtte sofienbergbil...på selve metro var det jo relativt greit....litt kaldt men...noe som førte til stive brystvorter på enkelte..... doh Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1546793.ece Her står det :"Med så mye politifolk i nærheten er det selvfølgelig ingen mulighet til å få svidd gummien her i Lørenskog. Men den desiderte hovedtyngden av dem som kommer hit med bilene sine, er skikkelige bilførere." Dette sier Stein Brynhildsen, leder for trafikk- og forebyggende avdeling i Romerike politidistrikt. Hva F.... var meningen med å jage alle sammen da og gjøre alt de kan for å forhindre at treffet skjer i det hele tatt? Hvis politiet selv mener at hovedtyngden er skikkelige bilførere? ja hva faen, det der er provoserende as! Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg kjørte ut derifra uten lys. Jeg fikk ikke noe bot men de vinka til meg :fingers:Jeg så en bil som kjørte med fullt rød neonkit på sakte forbi politet/parkeringsplassen, så ikke ut som om han ble stoppet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Pokker heller... Streetmeet og burning hører sammen.. Politiet tok jo helt av, de så oss jo ikke med noen form for respekt.. Hadde lite respekt for politi etter å ha blitt stoppa en gang før for noe jeg ikke hadde gjort, men nå har jeg mista den helt... Vil nok aldri komme tilbake før de begynner å oppføre seg skikkelig igjen.. De skal ta seg av lovbrudd, ikke ta seg av folk som bare samles og oppfører seg skikkelig.. Verre at noen står og burner enn at noen sloss og drikker ved siden av tror jeg.. Slik skal det ikke være.. Så til Politiet: Gratulerer med en veeeldig suksessfull jobb, der mista dere respekten fra mange.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 enig der! Hvis de tror/vet at den "innvolverte" er en råner eller har en litt kraftig bil så reagerer de kraftigre, slik virker det hvertfall som her på lillehammer! de er så jævla skutt i huet! Samma her i Hamar og.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Vi må se dette litt fra politiet sin side også da. Hvis vi kan slutte å holde bilene strøkene, og heller begynne rave gatelangs og rane gamle damer så slipper politiet å reise den feite ræva si opp av stolen for å stå dirrigere trafikk rundt ett kjøpesenter. Det er sånn politiet liker det: sitte i fred på kammeret, og stemple anmeldelsene med "henlagt" mens de drikker kaffe. Alle må jo skjønne at det er mye bedre sånn? Og vi må slutte og bry oss om bilene våre. Slutte å legge alle pengene i bilen, og holde den dønn strøken. Det eneste som kommer av det, er tekniske kontroller og sure politifolk. Finnes vel ingenting bedre enn noe falle ferdig rustent noe, som bremsene virker bare inne i mellom på? Får ivertfall kjøre i fred med en sånn rust haug, mens politiet jakter på disse hersens rasshøla i velstelte biler. Kan vi ikke heller føye oss etter snuten da? Neste street meet: La oss si 500 biler kommer, med 2 personer i hver bil. Da er vi 1000 mann. Samles på ett kjøpe senter. Men istedenfor å stå parkert, og være enn sann samfunnsplage - så bryter vi oss inn og tømmer hele senteret. Tenk deg gleden hos politiet, når de istedenfor å få den grufulle "det er en gjeng ungdommer med strøkene biler her! OG DE PARKERER ROLIG OG GÅR Å SER PÅ BILENE TIL HVERANDRE!!! HERRIGUD, DE PARKERER!!! HJELP OSS!!!!" telefonen - så får de heller "Det er 1000 gale folk som tømmer senteret - hjelp!". Da kan de sette seg tilbake, og fylle opp "henlagt" stempelet med litt mer blekk, og be personen som ringer komme når de har kontor tid heller. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 mitt forslag er at dato blir fastemt, men plassering på treffet og backup steder ikke blir offentlig gjort før dagen før eller et par dager før.. Ja, hørtes bra ut det. Blir bare tull på privat p-plass grunn... Litt mer industri/på-kanten-av-byen er mer stressless... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vagen: det er et av de beste innleggene jeg har sett her!!! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vagen: det er et av de beste innleggene jeg har sett her!!! thumpsup Enig.... :) Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 den var sølvgrå, stod racingpower på siden av den tror jeg det var. så litt femi ut han som kjørte den men kan jo være skinnet som bedrar :titties: Hehe eieren er medlem her på forumet... Kan vel se mer om den på http://www.racingpower.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ja, hørtes bra ut det. Blir bare tull på privat p-plass grunn... Litt mer industri/på-kanten-av-byen er mer stressless... veit om en stor plass men veit ikke hvor happy dem blir med masse biler :rolleyes: Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg