Gå til innhold

Bilder, Tanker, Meninger rundt Streetmeet

Dulle

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får vel lage en sånn tråd da. Er greit og oversiktlig, og er fint lite sted der vi Primera-eiere kan reflektere litt over streetmeet uten det helt store trøkket av ALLE som skal si hva de mener.

Jeg kan si at jeg synes Robsrud Grill har gode burgere, og så var det bra at det ble -relativt- varmt og pent vær. Frøs litt mot slutten men.

Så var det litt skuff at det ble sånn klyngeprat, men det er jo like mye min skyld som deres.

Så synes jeg Robsrud Grill ble litt for lite..var jo en haug av andre biler der, og, nå sier jeg ikke at vi har førsterett på denne plassen men, neste gang bør vi kanskje finne et sted der ikke alle andre skal treffes, så vi har plass til alle som vil :)

Så var hyggelig å hilse på TobyT og enten P10Turbo eller eGtTurbo (husker ikke helt :P), og så var det koselig å nesten få slått av venstrespeilet av enten awt eller Partypulp (i forrykende fart som et blått lyn i innsnevring fra to- til enfelt :P)..hehe. Det hører med. Men det var bra nok karer til å komme å be om unnskyldning etterpå, så hvis ikke alt var tilgitt og glemt før det, så ble det hvertfall det da :)

Ikke tenk mer på det gutter.

Så..hmm..så var det Metro-treffet da, noe jeg egentlig synes var ganske rotete..For mye steder å parkere på. Men det var en del fete biler, og en del jeg ikke hadde regna med å se. Kan jo nevne, blandt annet, en hviss svart S14a med gullfargede felger, og en lilla Skyline R33 med møørke gullfagede felger.

Ellers er det vel litt å ta i å sette inn hundreogørten politibiler, OG, ikke minst, et politihelikopter med den sterkeste lyskasteren i manns minne, bare for et biltreff. Hehe..men gøy var det :D

Alt i alt, absolutt ikke bomtur, og håper det kan gjenta seg før det har gått alt for lenge, da med varmere vær, om mulig ENDA blankere biler, mer stæsj å vise fram, og mer lettkledde chicks :)

Og ja, jeg så noen gikk rundt og tok en del bilder og slikt. Hadde vært flott om vi kunne få se noen av de i denne tråden da. Jeg glemte kamera hjemme nemlig.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så var det koselig å nesten få slått av venstrespeilet av enten awt eller Partypulp (i forrykende fart som et blått lyn i innsnevring fra to- til enfelt :P)..hehe. Det hører med. Men det var bra nok karer til å komme å be om unnskyldning etterpå, så hvis ikke alt var tilgitt og glemt før det, så ble det hvertfall det da

Ikke tenk mer på det gutter.

QUOTE]

Var nok meg det...(kremt)

MEN faens horesnuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem ble stoppa av onkel horeblå kl 01.00 ????????????

Joda det var meg! FAEN!

" du overholdt ikke vikeplikten.. vet du at jeg kan ta førerkortet ditt nå.. noen kunne dødd eller blitt skadet... Det skal du vite!

MEN det gjør jeg ikke...

JEG sender deg til biltilsynet istedet jeg.. så kan de gå over bilen din og se om de finner noe feil"

FAENS horer.... jeg brøt ikke vikeplikten engang.. det var de som holdt 140 i 50 sone!

ARGH.. (få ut litt agresjon=

Det hele resulterte i at jeg må:

Bytte bremselys bak, skiltlys, Godkjenne felger og dekk i vognkort, ta ut dioder i parklys, og ta en DB test av eksos og luftfilter..

Jada... Men ellers en KNALL kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det var bra på Robsrud. Det eneste var litt dårlig plass der. Syntes det onkel politi overdriver med å sende opp et helikopter pga. et biltreff. Men alt i alt er jeg stortsett fornøyd med treffet, men det kunne selfølgelig vært litt mer show..

AWT: Du var overlegen!!! Blinka og hilste på deg en 3-4 ganger i løpet av kvelden, men du hilste aldri tilbake nei :P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på Esso på Grålum i Sarp kl. 00.30? I såfall najs bil. Var det ikke deg så: Najs bil.

Kan nok stemme det. Takk isåfall :)

Du skulle kommet bort og sagt hei da vettu :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg når du kjørte forbi esso :) Kunne jo forsåvidt ha løpt etter deg, men tror neppe du hadde stansa da ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AWT: Du var overlegen!!! Blinka og hilste på deg en 3-4 ganger i løpet av kvelden, men du hilste aldri tilbake nei :P

Hm, unnskyld. :P Jeg så deg hvis det hjelper, men tror bare jeg fikk med meg at du blinket en gang, skal forbedre meg der hvis jeg kommer en annen gang. :)

Men litt tilbake til topic.

Jeg syntes treffet var ganske greit, litt dumt at det ble liten plass, men er litt vanskelig å endre på det i siste liten. Skal se om jeg ikke får lagt ut bildene senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kult å møte dere folkens( Partypulp, vi holdt jo på å møtes to ganger den kvelden :) ), og ikke minst se bilene deres! Kult å snakke bilprosjekter!

Var litt spent da jeg kom, for det var kun bilene jeg kjente av utseende. Så jeg knipsa litt bilder før jeg tok kontakt...

Kvelden på Metro senteret var bra...mye fete biler, men kanskje litt lite action - klart onkel satte jo stopper for morroa (føler med deg Partypulp). Det var sykt mange fete 200 SX'er, og lyden SR20DET'en er nesten ubeskrivelig på høyt turtall!!!! To Skyline'r gjorde kvelden komplett for min del...gleder meg allerede til neste år!

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider