Gå til innhold

Corolla AE86 drifter

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Greit nok, men spis pizzaen først. Du sovner jo etter 4 pils... grinchy

Har en del filmer liggende her, lovte vel å brenne noe stash til deg også. Tar på å kjøre servicebil..

Du får kose deg med å lappe sammen bilen igjen, funnet hvit teip enda :)...?

godt poeng!! hehe da sparer jeg litt penger der så har jeg mere å bruke på bensin. hehe

jeg bestilte med nytt stylingkit i sta foresten. så da slipper jeg å stresse med lapping før gatebil. dem hadde hvit teip på steinar stolen :) så da blir det strøkene reperasjoner fremover! hehe

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt poeng!! hehe da sparer jeg litt penger der så har jeg mere å bruke på bensin. hehe

jeg bestilte med nytt stylingkit i sta foresten. så da slipper jeg å stresse med lapping før gatebil. dem hadde hvit teip på steinar stolen :) så da blir det strøkene reperasjoner fremover! hehe

Hva er det du har revet av nå da...? Fanger? skjerm? ;)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha: Det er fælt få som satser like hardt som deg.. :cool:

og siden vi er heeeelt oftopic allrede : er ikke du den eneste i norge som har parkert en rx7 oppå autovernet på ruudskogen, eller husker jeg feil nå..?

Hva slags styling er på vei til s15 nå da?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha: Det er fælt få som satser like hardt som deg.. :cool:

og siden vi er heeeelt oftopic allrede : er ikke du den eneste i norge som har parkert en rx7 oppå autovernet på ruudskogen, eller husker jeg feil nå..?

Hva slags styling er på vei til s15 nå da?

hehe. gøy er det ivertfall

du husker ikke feil :oohh

ings styling. tror det kan bli bra. ganske likt det som sitter der nå egentlig.

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ings blir nok fett m'm Er vel ikke fælt mange som har det i norge.. MEn så er det ikke fælt mange med s15 heller da sombrero

Jaja.. får se når jeg er ferdig å sveise om ikke jeg blir førstemann til å lande i skogen der ute... :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider