Gå til innhold

Bilder fra Motorfestival og streetmeet 16 April

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en sånn liten støkk i meg når AJ82 kom forbi på høyre sida, også stikker brodern hans kroppen ut vindu for å ta bilde.

Men kom jo fort på at det er høyreratta bil da, hehe.. Er moro det der!! Derfor en kan vurdere høyreratta bil selv også.

Men hva var dette med bomstasjonen dere maser om? Glemte du den AJ82? hehe.. eller så ser jeg problemet om man ikke har med seg en passasjer :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sånn liten støkk i meg når AJ82 kom forbi på høyre sida, også stikker brodern hans kroppen ut vindu for å ta bilde.

Men kom jo fort på at det er høyreratta bil da, hehe.. Er moro det der!! Derfor en kan vurdere høyreratta bil selv også.

Men hva var dette med bomstasjonen dere maser om? Glemte du den AJ82? hehe.. eller så ser jeg problemet om man ikke har med seg en passasjer :)

Saken var at han blei noe gira i bommen og kjørte ifra pengene han skulle få tilbake så jeg måtte ta de med for han =) hehe

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er fort gjort da... Men kom på at vi trengte de vekslepengene i neste bom også :)

Men gøy var det ihvertfall. Håper det blir mye kolonne fremover... Får kjøre noen runder! Ihvertfall utrolig kult å se film fra det nå...

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är min RX7:a,,och den var inte inblandad i Getaway in Stockholm..;)

Kul att ni fått den på bild.

Håper du får tak i flere bilder også, vi venter i spenning! :)

Til alle andre, det ligger poster om to fete biler eid av "leffan" på forumet vårt.. 200 sx S13 og nevnte Rx7!

http://teamsideways.com/phpBB2/viewforum.php?f=2

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider