Gå til innhold

Baklykt

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Var en fyr som kom bort til meg i går og spørte om jeg ville ha nye lykter. Så sa jeg at jeg har ikke noe stort behov for det akkurat nå. Så sa han at jeg kunne ta lyktene å se hvordan dem så ut på bilen, så kasta ham dem inni bilen og dro. Kjenner ikke fyren en gang.. har bare sett bilen hans av og til.

Han sa 4-500 for lyktene, men jeg er ikke sikker på om dem er verdt det?

Slike lykter:

191112F.jpg

Han ga meg nr'et og stakk.. merklig fyr hehe

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem koster mye mer enn det nye vertfall..jeg solgte ett par med sånne å en gti grill for 700kr, så det høres ikke gale ut nei..:)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er orginale 16v lykter, de er sota

men de koster 398.- nytt for et par sota lykter på biltema.

Ellers har jeg 2 par i garasjen om noen skulle være interresert. selges for halv pris av biltema pris

er ikke det, org 16v lykter er sotet over hele.. dette er biltema varienten som er røde nede, og koster 398,- stk...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes greit ut det da men litt misstenkelig da!

Hvorfor er alle så veldig glad i biltema? jeg kjøpte meg bremseklosser til bilen min i fjord på biltema og endte opp med å bruke 2 dager av min påskeferie for å slipe di ned slik att dem passet hehe kan si det slik att jeg handler ikke bildeler der igjenn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørest mistenkelig ut ja, men dem var i kassen innepakket i plasten. så da må dem vært stjålet på butikk eller lager ? men dem var brukt da.. så kan være kassen fra andre lykter.. ikke vet jeg. Men uansett så har jeg ikke bruk for dem så jeg skal ikke ha dem. noen andre som trenger ?

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider