FK_Bimmer Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hei! har noen glassfiber hjulbuer som trengs og kappes litt i... har det noen tips til hvordan kappe disse vill helst ha litt kontroll når jeg kapper for det er bare snakk om et par tre cm som skal kappes på langs av buen.. vill helst ikke stå og sage me en SVÆR sag liksom :) alt av forslag er godt :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dersom du vil være veldig nøyaktig så bruk et baugfilblad eller en liten stikksag der bladet stikker ut i front. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Legg på en maskeringsteip der du skal sage og så markerer du linja du skal sage etter med sprittusj. Sikkert lettest å bruke trykkluft stikksag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ja, jeg kjøpte en liten stikk sag, men jeg tror at det bladet som var på var altfor grovt doh tror det var mer tilpasset tre så jeg får se om jeg kan finne eg mye finere blad me mindre gråve tenner i. ellers tror jeg at det er det beste til og bruke :) ååå ska bli herlikt når buene er på plass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Diamant blad fra biltema på vinkelsliperen...det fungerer dritt bta.... er ikke dyre heller, og blir ikke så slitt i glassfiberen... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 kankje det, er bare litt redd for at det skal "rive" for hardt i glassfiberen at det sprekker :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 kankje det, er bare litt redd for at det skal "rive" for hardt i glassfiberen at det sprekker :idea: det skjer ikke...bruk alikevel teip til å markere hvor du skal skjære. den er helt fabelaktiv å skjære med faktisk den skiva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 oki...for det er liksom en liten "linje" langs på hjulbuen der det egentlig sko våre kapt fra fabrikk, men ser ut så det har kappt det litt for grovt me tanke på tilpassing og div, alle de andre 3 buene var helt fint kappet, men jeg skal ha vinkel sliperen i bak hodet :) ikke dumt :titties: edit: komm litt feil ut, det hadde vært dumt og hatt vinkelsliperen i bak hodet :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dersom du kjøper blad til stikksagen beregnet for kapping av stål så er det jo veldig fine/tette tenner. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Liten trykkluftsrondell med kappskive! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Funket UTMERKET me vanlig liten vinkel sliper og et kappe blad :) takk for tipset :) kunne ikke blitt bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg